• Anonym (???)

CBD... någon???

Någon här inne som testat/ äter cbd?

Och varför?

Gav det effekt?

Anledningen till att jag vill prova är att jag har en kronisk tarmsjukdom.

Äter redan antiinflammatorisk medicin.. men den hjälper inte mot själva diarréerna..

Utesluter redan socker och vete.. vet liksom inte vad jag ska göra mer? Läkarna vet inte heller..

Så kom och tänka på cdb..

Någon som har erfarenheter får gärna dela med sig.

Tack på förhand.

• Svar på tråden CBD... någon???
  • Anonym (Anonymm)

Jag har sagt att jag inte var så påläst. Att jag hade fel om att det var olagligt. Var inte på mig mer på heller.

• Anonym (Halla)

Någon som prövat CBD mot ångest problematik?

• EnAnonumius
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-11-15 18:08:54 följande:
    Jag har sagt att jag inte var så påläst. Att jag hade fel om att det var olagligt. Var inte på mig mer på heller.
    Som jag skrev tidigare. Om du inte kan acceptera att du blir rättad när du har fel, alternativt lägger "din åsikt" på ett öppet diskussions forum så kanske du skall överväga på att låta bli att diskutera på ett dylikt forum.

Sedan så säger du emot dig själv på 2 inlägg. 

Citerar inlägg #59
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-11-15 15:27:37 följande:
    Det kanske inte är olagligt då, vad vet jag.
    (slut citat)

Citerar inlägg #61
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-11-15 15:30:13 följande:
    Alla säger ju att det är olagligt. Poliser beslagtar det. Folk fpr inte sälja det längre osv. Man blir bara förvirrad. Det känns ju som man inte borde ta sånt iallafall.
    (Slut citat)

Först säger du KANSKE inte är olagligt. (inlägg #59).

Sedan sitter du och hävdar med bestämdhet att "alla säger att det är olagligt" (inlägg #61) och folk får inte sälja det längre. Du sitter ju och ändra dig hela tiden.

Och det är faktiskt inget påhopp (eller att man är på dig), att sitta och rätta fakta fel med riktig fakta om hur det verkligen är. Det tar aldrig i från heller att du får lov att fortsätta att tycka att det är fel att använda CBD-Olja, fast det inte skapar något rus av CBD.  Utan det är enbart THC som är det som skapar ruset, i Cannabis.
    Och i industrihampa är lagligt att odla för det innehåller sån liten mängd THC att det inte ger någon "ruseffekt" och att även skapa läkemedel på CBD är lagligt också om man följer lagarna och riktlinjerna som finns. 
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-11-15 18:04:51 följande:
    Orkar inte diskutera det mer. Har sagt att jag bara vill att folk ska vara försiktiga. Sluta hacka på mig. Är bara en runt 20årig tjej som inte är.så påläst om detta.

Din ålder är ingen förklaring, eller ens en ursäkt. Det går att läsa på om ett ämne även om man är "bara 20 år" om man nu har intresse av att diskutera det oavsett om man är för eller emot.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Anonymm)
    EnAnonumius skrev 2018-11-15 20:43:02 följande:
    Som jag skrev tidigare. Om du inte kan acceptera att du blir rättad när du har fel, alternativt lägger "din åsikt" på ett öppet diskussions forum så kanske du skall överväga på att låta bli att diskutera på ett dylikt forum.

Sedan så säger du emot dig själv på 2 inlägg. 

Citerar inlägg #59
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-11-15 15:27:37 följande:
    Det kanske inte är olagligt då, vad vet jag.
    (slut citat)

Citerar inlägg #61(Slut citat)

Först säger du KANSKE inte är olagligt. (inlägg #59).

Sedan sitter du och hävdar med bestämdhet att "alla säger att det är olagligt" (inlägg #61) och folk får inte sälja det längre. Du sitter ju och ändra dig hela tiden.

Och det är faktiskt inget påhopp (eller att man är på dig), att sitta och rätta fakta fel med riktig fakta om hur det verkligen är. Det tar aldrig i från heller att du får lov att fortsätta att tycka att det är fel att använda CBD-Olja, fast det inte skapar något rus av CBD.  Utan det är enbart THC som är det som skapar ruset, i Cannabis.
    Och i industrihampa är lagligt att odla för det innehåller sån liten mängd THC att det inte ger någon "ruseffekt" och att även skapa läkemedel på CBD är lagligt också om man följer lagarna och riktlinjerna som finns. 
    Orkar inte diskutera det mer. Har sagt att jag bara vill att folk ska vara försiktiga. Sluta hacka på mig. Är bara en runt 20årig tjej som inte är.så påläst om detta.

Din ålder är ingen förklaring, eller ens en ursäkt. Det går att läsa på om ett ämne även om man är "bara 20 år" om man nu har intresse av att diskutera det oavsett om man är för eller emot.
    Jag menade det inte så som ni tagit det. Ni får hålla på med oljan om ni vill. Men jag vill inte det. Sluta skäll mer nu på mig. Jag trodde det var rena droger där i, klart man säger ifrån då. Och att jag ville att alla ska vara försiktiga med vad de tar för något. Det är ju bra. Det var snällt menat. Det räcker nu. Vad får du ut av detta?
  • Anonym (Anonymm)

Märk inte mina ord. Jag säger ju nej det kanske inte är olagligt för jag är inte så påläst. Jag tänker inte yttra mig i det, därför säger jag så. jag har tagit tillbaka vad jag sagt. orkar inte  diskutera det här mer. Finns ingen anledning. Du låter faktiskt väldigt hård i tonen och du gör mig ledsen. Så sluta.

• Anonym (Anonymm)

Ibland kan jag låta lite hård i tonen. Men jag menar inte att vara kaxig, för sådan är inte jag. Tvärtom.

• Anonym (???)

Jag trodde du var en ca 26 årig kille?!!
  • Anonym (Anonymm)

Har tagit tillbaka det jag skrev. Varför ska ni vara på mig då? Det var dumt att uttrycka sig så

• Anonym (Anonymm)
    Anonym (???) skrev 2018-11-15 22:10:24 följande:

Anonym (???) skrev 2018-11-15 22:10:24 följande:

Nej det är jag inte.
  • EnAnonumius
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-11-15 20:45:41 följande:
    Märk inte mina ord. Jag säger ju nej det kanske inte är olagligt för jag är inte så påläst. Jag tänker inte yttra mig i det, därför säger jag så. jag har tagit tillbaka vad jag sagt. orkar inte  diskutera det här mer. Finns ingen anledning. Du låter faktiskt väldigt hård i tonen och du gör mig ledsen. Så sluta.
    Men du läser ju inte.
    Då tar vi det ett varv till

Du säger det en gång (inlägg #59) att det är "kanske olagligt", sedan så ändra du dig (inlägg #61) och skriver att det är olagligt, för enligt dig så "säger alla det" och "polisen beslagtog det". 

59, kommer faktiskt före 61 eller hur? (Om man nu inte gillar att räkna baklänges )

Nej det finns inget "kanske olagligt". 
    Det är lagligt  jag har ju bevisat det för dig med dina egna länkar att det är faktiskt lagligt, med CBD.  
    Jag bevisade för dig med vad beslagtagen berodde på med och det var inte för att det vare CBD produkter.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Anonymm)
    EnAnonumius skrev 2018-11-15 23:05:28 följande:

Men du läser ju inte.

Då tar vi det ett varv till

Du säger det en gång (inlägg #59) att det är "kanske olagligt", sedan så ändra du dig (inlägg #61) och skriver att det är olagligt, för enligt dig så "säger alla det" och "polisen beslagtog det". 

59, kommer faktiskt före 61 eller hur? (Om man nu inte gillar att räkna baklänges )

Nej det finns inget "kanske olagligt". 

Det är lagligt  jag har ju bevisat det för dig med dina egna länkar att det är faktiskt lagligt, med CBD.  

Jag bevisade för dig med vad beslagtagen berodde på med och det var inte för att det vare CBD produkter.

Men jag har sagt jag tog tillbaka vad jag skrev. Det räcker nu.
Svar på tråden CBD... någon???