• Anonym (Helganatt)

Sambon solar topless?

Hej & hå.

Oseriösa svar undanbedes.

Vi är ett par under 30års åldern som varit tillsammans nu i nästan 9år.

Vi är rätt tillbakadragna och tar inte mycket plats överlag utan smälter nog in som lite tillbakadragna.

Något jag inte trodde eller absolut skulle kunna se hända vart plötsligt verklighet.

Vi besökte Grekland under den sena sommaren och plötsligt var sambons bikini uppknäppt och 70-talet var tillbaka på den lokala stranden? Att plötsligt få bevittna detta blev en chock då hon är skyggare än det mesta man kan tänka sig..... Trodde jag.... Toppless från ingenstans???

Dilemmat är att det även hänt hemma i Svedala på rätt välbesökta stränder samt resorter...

Jag skulle känna mig elak och fråga henne varför hon gör det? Dock skulle det ändå kanske inte röra sig om my buisness men ändå?

För mig är hon det vackraste, hon är rätt lång och enligt mig är hennes kupa som är något lite mindre mer än perfekt till hennes långa kroppslängd. Det glädjer mig att hon vill visa den för mig men räcker det inte så? Är det märkligt att jag ser detta som genant!?

Kortfattat.....

Vad är det jag inte förstår? Vill hon upplysa mig om något? Vad kan jag göra bättre? En signal på vad?

Mvh lost.

• Svar på tråden Sambon solar topless?
  • Anonym (Lotta)

Hon vill nog inte upplysa dig om något. Hon ör bekväm i sin kropp och tyvker att det är skönt att sola toppless och hon slupper ränder. Precis som du också solar topless antar jag. Bh är rätt obekvämt, det är en skön känsla att vara utan. Var glad att din tjej trivs och njuter av solen.

• Anonym (ja, jag är kvinna)

Hon är ett ord man inte får skriva på fl... Hon saknar moral och en hel del annat. Jag hade inte velat ha en man som tolererade sådant beteende.

• Anonym (enriktigkarl)

Jag tycker det är trevligt då man får se sin kvinna topless på sommaren så jag förstår inte ditt problem.

• Anonym (Min fru)

Min fru får gå topless så mycket hon vill när hon går över stranden ner till havet.

• Anonym (Va?)

Hennes kropp - hennes val. Bry dig inte. Är själv man och jag anser mig inte ha någon som helst rätt att säga hur min fru ska eller inte ska göra om sådant. Det är helt hnnes val.

• transparent
    Anonym (Lotta) skrev 2018-12-22 03:45:19 följande:

Hon vill nog inte upplysa dig om något. Hon ör bekväm i sin kropp och tyvker att det är skönt att sola toppless och hon slupper ränder. Precis som du också solar topless antar jag. Bh är rätt obekvämt, det är en skön känsla att vara utan. Var glad att din tjej trivs och njuter av solen.

Anonym (Lotta) skrev 2018-12-22 03:45:19 följande:

Jag har läst att tjejer har känsligare hud och njuter mer av solen mot sin hud. Det tycker jag är lite sött. 
  • Skogshuggaren

Jag ser inte riktigt problemet här. Själv skulle jag inte bry mig om min fru var topless på stranden. Dagens (överdrivna?) prydhet tycker jag är tråkig.

• Melissenta

Varför frågar du inte henne vad hon menar utan frågar främmande folk på nätet?

Ett misterium för mig.

• Melissenta
    Skogshuggaren skrev 2018-12-22 07:59:09 följande:

Jag ser inte riktigt problemet här. Själv skulle jag inte bry mig om min fru var topless på stranden. Dagens (överdrivna?) prydhet tycker jag är tråkig.

Yeah! Låt oss alla sudda bort alla gränser mellan intimt och offentligt..så mycket roligare! Jag skulle också velat se mycket fler kukar på stranden faktiskt
  • Arjahi

Badkläder är helt onödigt att ha på sig. Så hon gör helt rätt.

Svar på tråden Sambon solar topless?