• Anonym (Helganatt)

Sambon solar topless?

Hej & hå.

Oseriösa svar undanbedes.

Vi är ett par under 30års åldern som varit tillsammans nu i nästan 9år.

Vi är rätt tillbakadragna och tar inte mycket plats överlag utan smälter nog in som lite tillbakadragna.

Något jag inte trodde eller absolut skulle kunna se hända vart plötsligt verklighet.

Vi besökte Grekland under den sena sommaren och plötsligt var sambons bikini uppknäppt och 70-talet var tillbaka på den lokala stranden? Att plötsligt få bevittna detta blev en chock då hon är skyggare än det mesta man kan tänka sig..... Trodde jag.... Toppless från ingenstans???

Dilemmat är att det även hänt hemma i Svedala på rätt välbesökta stränder samt resorter...

Jag skulle känna mig elak och fråga henne varför hon gör det? Dock skulle det ändå kanske inte röra sig om my buisness men ändå?

För mig är hon det vackraste, hon är rätt lång och enligt mig är hennes kupa som är något lite mindre mer än perfekt till hennes långa kroppslängd. Det glädjer mig att hon vill visa den för mig men räcker det inte så? Är det märkligt att jag ser detta som genant!?

Kortfattat.....

Vad är det jag inte förstår? Vill hon upplysa mig om något? Vad kan jag göra bättre? En signal på vad?

Mvh lost.

• Svar på tråden Sambon solar topless?
  • Anonym (Anonymm)
    Anonym (Idiot) skrev 2018-12-22 09:11:17 följande:

Ts har du bh på stranden? Hon gör väl vad fan hon vill. Hon är inte din jävla ägodel

Fast det är väl klsrt att han tycker det känns konstigt. Hade inte du gjort det om din tjej gjort så eller din kille börjat sola helt naken också? Det får man väl inte ens göra hur som. Sluta skäll ut folk bara för de inte tycker som du. Han skrev ju hur snällt som helst. Finns väl ingen anledning då för dig att skälla ut honom.
  • Anonym (Anonymm)
    Anonym (Freddiemannen) skrev 2018-12-22 12:08:58 följande:

Att avsexualisera nakna kroppar vore hur trist som helst!

Precis som att jag inte går runt och visar upp snorren på stranden, trots att jag inte skäms över min kropp. 

Precis. Jag är.ändå tjej men jag håller med dig helt. Man kan ju inte bara springa runt naken hur som helst. Eller ens halvnaken.
  • transparent

Jag tycker inte att kvinnor ska gå runt utan bh.
    Men när hon väl hittat en plats att ligga och sola på, då ska hon ta av sig bh:n om hon vill.
    Jag har sett kvinnor ibland som ligger och solar topless. Då lägger jag mig inte en bit därifrån och fluktar.
    Jag ändrar snarare riktning väldigt snabbt och piper iväg åt nåt annat håll Skrattande

• Pelle241
    Anonym (Helganatt) skrev 2018-12-22 01:04:54 följande:

Vad är det jag inte förstår? Vill hon upplysa mig om något? Vad kan jag göra bättre? En signal på vad?

Mvh lost.

Det kanske inte alls har något med dig att göra överhuvudtaget? Hon kanske bara gillar att sola topless. Det kan vara så att du försöker hitta problem som inte finns
  • Anonym (A)
    Anonym (Gefani) skrev 2018-12-22 11:48:13 följande:
    Allt en kvinna gör handlar inte om dig eller andra män och att vilja skicka någon signal till er. Att hon vill sola topless har ingenting med dig att göra, lägg dig inte i. Och ge fan i att försöka få henne att skämmas över eller sexualisera sin kropp.
    Håller med
  • Liberté

Det är väl upp till henne om hon vill sola topless eller ej ?

Har du inte kulorna nog att fråga henne och få svar på tal efter att ha varit tillsammans i 9 år så öppnar det väl mer frågor om er än något annat.

Det ser ju bra konstigt ut när en tjej har cocktail dress eller liknande samt ser ut som en zebra över brösten.

• Anonym (Anonymm)
    Pelle241 skrev 2018-12-22 13:04:04 följande:

Det kanske inte alls har något med dig att göra överhuvudtaget? Hon kanske bara gillar att sola topless. Det kan vara så att du försöker hitta problem som inte finns

Fast många tjejer gör ju faktiskt saker för att killar eller andra tjejer med för den delen ska reagera på ett visst sätt. Så det kanske inte är så konstigt att en del blir undrande då. De kör ju ofta det där tysta sättet att kolla hur de reagerar osv.
  • Anonym (Anonymm)

Alltså för att se om de får uppmärksamhet.

• Anonym (Anonymm)

Eller många och långa. Men jag vet en del som gör det. De har själva sagt det. De kollar iallafall sin kille.

• Pelle241
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-12-22 13:48:47 följande:

Fast många tjejer gör ju faktiskt saker för att killar eller andra tjejer med för den delen ska reagera på ett visst sätt. Så det kanske inte är så konstigt att en del blir undrande då. De kör ju ofta det där tysta sättet att kolla hur de reagerar osv.

Jo visst kan det vara så också. Jag sitter ju bara och spekulerar fritt. Tjejer kan ju använda subtila budskap ibland. I det här fallet tycker jag dock det känns långsökt. Vad skulle budskapet kunna vara? Att hon vill skapa lite svartsjuka för att själv få mer uppmärksamhet av sin kille?
Svar på tråden Sambon solar topless?