• Anonym (Helganatt)

Sambon solar topless?

Hej & hå.

Oseriösa svar undanbedes.

Vi är ett par under 30års åldern som varit tillsammans nu i nästan 9år.

Vi är rätt tillbakadragna och tar inte mycket plats överlag utan smälter nog in som lite tillbakadragna.

Något jag inte trodde eller absolut skulle kunna se hända vart plötsligt verklighet.

Vi besökte Grekland under den sena sommaren och plötsligt var sambons bikini uppknäppt och 70-talet var tillbaka på den lokala stranden? Att plötsligt få bevittna detta blev en chock då hon är skyggare än det mesta man kan tänka sig..... Trodde jag.... Toppless från ingenstans???

Dilemmat är att det även hänt hemma i Svedala på rätt välbesökta stränder samt resorter...

Jag skulle känna mig elak och fråga henne varför hon gör det? Dock skulle det ändå kanske inte röra sig om my buisness men ändå?

För mig är hon det vackraste, hon är rätt lång och enligt mig är hennes kupa som är något lite mindre mer än perfekt till hennes långa kroppslängd. Det glädjer mig att hon vill visa den för mig men räcker det inte så? Är det märkligt att jag ser detta som genant!?

Kortfattat.....

Vad är det jag inte förstår? Vill hon upplysa mig om något? Vad kan jag göra bättre? En signal på vad?

Mvh lost.

• Svar på tråden Sambon solar topless?
  • Anonym (Anonymm)
    Pelle241 skrev 2018-12-22 13:56:33 följande:

Jo visst kan det vara så också. Jag sitter ju bara och spekulerar fritt. Tjejer kan ju använda subtila budskap ibland. I det här fallet tycker jag dock det känns långsökt. Vad skulle budskapet kunna vara? Att hon vill skapa lite svartsjuka för att själv få mer uppmärksamhet av sin kille?

Ingen aning. Onödigt är det iallafall...
  • Anonym (Freddiemannen)
    Anonym (Hunsad) skrev 2018-12-22 12:31:58 följande:
    Du är patetisk och osäker mansgris. Brrr!
    Nej, ingen som känner mig skulle påstå något liknande. Däremot vill jag ha en kvinna med klass och personlig stil, inte någon som gillar att blotta sig för andra män på stranden. 
  • Anonym (ja, jag är kvinna)
    Anonym (Hunsad) skrev 2018-12-22 12:30:22 följande:

Hahahaha ännu en hunsad kvinna. Hennes kropp hennes val.

Kände du mig skulle du inte kalla mig hunsad. Och hyr hunsat är det att gå emot allt vi som kvinnor får löra oss idag....?
  • Anonym (ja, jag är kvinna)
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2018-12-22 10:42:10 följande:

Jag skulle aldrig tillåta att min fru solade topless. Finns inte i min värld. Va en man o inte en toffel, säg ifrån

Håller med. JAG hade inte accepterat någon soja-cuck.
  • Anonym (Gefani)
    Anonym (Freddiemannen) skrev 2018-12-22 12:08:58 följande:

Att avsexualisera nakna kroppar vore hur trist som helst!

Precis som att jag inte går runt och visar upp snorren på stranden, trots att jag inte skäms över min kropp. 

Ja jag bryr mig verkligen inte huruvida du tycker det är trist eller inte, det ska inte påverka kvinnors rätt till sina egna kroppar och att få känna sig bekväma i dom.

Att bröst ses som något helt naturligt på standen påverkar för den delen inte alls hur sexiga dom kan vara under sex. Tror du nudister är helt ointresserade av andras kroppar under sex eller ett förhållande bara för att dom såg en random naken kropp förra veckan?
  • Anonym (Absolut inte)

Jag har inte läst tråden utan svarar på TS fråga.

Jag håller med dig. Topless känns tacky, och i mina ögon ett sätt att få uppmärksamhet. Att sola topless är ingenting man gör. Punkt.

• Anonym (l)

Att springa runt med spenorna i vädret bland folk ¨som inte är så avklädda känns rätt panikslaget ja. Så det finns nog något bakom.
    På en nudiststrand får man inte ha badkläder, man ska vara avklädd. På en vanlig badstrand har man badkläder,
    Sedan har var och en frihet att välja var man vill bada.

• Anonym (Gefani)
    Anonym (l) skrev 2018-12-22 17:02:05 följande:

Att springa runt med spenorna i vädret bland folk ¨som inte är så avklädda känns rätt panikslaget ja. Så det finns nog något bakom.
    På en nudiststrand får man inte ha badkläder, man ska vara avklädd. På en vanlig badstrand har man badkläder,
    Sedan har var och en frihet att välja var man vill bada.

Ja du får väl ta och säga åt alla dessa skandalösa män att sluta gå runt med brösten i vädret och klä på sig lite då. 
  • Tom Araya
    Anonym (Helganatt) skrev 2018-12-22 01:04:54 följande:

Hej & hå.

Oseriösa svar undanbedes.

Vi är ett par under 30års åldern som varit tillsammans nu i nästan 9år.

Vi är rätt tillbakadragna och tar inte mycket plats överlag utan smälter nog in som lite tillbakadragna.

Något jag inte trodde eller absolut skulle kunna se hända vart plötsligt verklighet.

Vi besökte Grekland under den sena sommaren och plötsligt var sambons bikini uppknäppt och 70-talet var tillbaka på den lokala stranden? Att plötsligt få bevittna detta blev en chock då hon är skyggare än det mesta man kan tänka sig..... Trodde jag.... Toppless från ingenstans???

Dilemmat är att det även hänt hemma i Svedala på rätt välbesökta stränder samt resorter...

Jag skulle känna mig elak och fråga henne varför hon gör det? Dock skulle det ändå kanske inte röra sig om my buisness men ändå?

För mig är hon det vackraste, hon är rätt lång och enligt mig är hennes kupa som är något lite mindre mer än perfekt till hennes långa kroppslängd. Det glädjer mig att hon vill visa den för mig men räcker det inte så? Är det märkligt att jag ser detta som genant!?

Kortfattat.....

Vad är det jag inte förstår? Vill hon upplysa mig om något? Vad kan jag göra bättre? En signal på vad?

Mvh lost.

Jag ser inte problemet eller "dilemmat" som du uttrycker dig.

För mig som är uppvuxen med en mer avslappnad inställning till bar hud har utvecklingen inte gått framåt.

Folk som vill njuta av sol, vind och vackert väder utan att stänga in sig i kläder har jag full förståelse för och jag tycker det är sunt, om man har lite omdöme för när det passar i tid och plats.
    För somliga räcker det med att sola i bikini eller shorts, andra vill ha mindre och en del föredrar det utan något på sig alls.
    Det har sällan något med exhibitionism att göra, utan att man helt enkelt njuter av sol, värme och bad med mindre kläder på.

Vad du kan göra är att också börja förstå detta.
    Kanske ska ni prova nakenbad någon gång.
  • pyssel
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2018-12-22 15:18:39 följande:

Alla kan inte va som du, ensam fet o patetisk

Det har du alltså inte.
    Alla hästar hemma
Svar på tråden Sambon solar topless?