• Anonym (Helganatt)

Sambon solar topless?

Hej & hå.

Oseriösa svar undanbedes.

Vi är ett par under 30års åldern som varit tillsammans nu i nästan 9år.

Vi är rätt tillbakadragna och tar inte mycket plats överlag utan smälter nog in som lite tillbakadragna.

Något jag inte trodde eller absolut skulle kunna se hända vart plötsligt verklighet.

Vi besökte Grekland under den sena sommaren och plötsligt var sambons bikini uppknäppt och 70-talet var tillbaka på den lokala stranden? Att plötsligt få bevittna detta blev en chock då hon är skyggare än det mesta man kan tänka sig..... Trodde jag.... Toppless från ingenstans???

Dilemmat är att det även hänt hemma i Svedala på rätt välbesökta stränder samt resorter...

Jag skulle känna mig elak och fråga henne varför hon gör det? Dock skulle det ändå kanske inte röra sig om my buisness men ändå?

För mig är hon det vackraste, hon är rätt lång och enligt mig är hennes kupa som är något lite mindre mer än perfekt till hennes långa kroppslängd. Det glädjer mig att hon vill visa den för mig men räcker det inte så? Är det märkligt att jag ser detta som genant!?

Kortfattat.....

Vad är det jag inte förstår? Vill hon upplysa mig om något? Vad kan jag göra bättre? En signal på vad?

Mvh lost.

• Svar på tråden Sambon solar topless?
  • Anonym (stark)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2018-12-22 19:35:06 följande:
    Jag blir stolt då frun är topless och man ser andra män snegla mot henne.
    Du är knappast en riktig karl om du vill att andra män ska dreggla på din fru, knäppskalle. 
  • Anonym (Stolt man)
    Anonym (stark) skrev 2018-12-23 15:53:37 följande:
    Du är knappast en riktig karl om du vill att andra män ska dreggla på din fru, knäppskalle. 
    Som sagt, jag är en mycket stolt man. Dessutom en mycket lycklig man.
    Om du tycker att jag är en riktig karl eller inte, kvittar mig fullständigt. Jag skiter högaktningsfullt i vad du tycker.

Om du är ärlig, vad tror du att jag och andra attraktiva trygga män skulle tycka om dig?
    Är du själv helt övertygad att andra män och kvinnor verkligen ser dig som en riktig man?
  • EnAnonumius
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-12-22 12:35:51 följande:
    Precis. Jag är.ändå tjej men jag håller med dig helt. Man kan ju inte bara springa runt naken hur som helst. Eller ens halvnaken.
    Då borde det ju gälla männen med eller hur? Inte ens männen borde ju få springa runt halvnaken på stranden.
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-12-23 10:16:20 följande:
    Menade tjejer. Fattar väl såklart att killar går omkring så. Det är inte samma sak. Men folk säger ju här att tjejer visar upp sig halvnakna. Det har jag aldrig sett någon som gjort.
    Jag fattade att du syftade på kvinnor men du verkar ju inte ha fatta detta att jag fattade att du syftade på kvinnor.

Du frågade ju om man får lov att springa "halvnaken" stranden. Och då svarade ju jag dig att man får göra det och gjorde en jämförande hänvisning till männen, att de gör det hela tiden, springer halvnaken på stranden. 

Jag skiter i vad "folk säger" , jag svarade dig, då jag citerade dig och det du skrev. 

• Anonym (Anonymm)
    EnAnonumius skrev 2018-12-23 19:05:59 följande:

Då borde det ju gälla männen med eller hur? Inte ens männen borde ju få springa runt halvnaken på stranden.Jag fattade att du syftade på kvinnor men du verkar ju inte ha fatta detta att jag fattade att du syftade på kvinnor.

Du frågade ju om man får lov att springa "halvnaken" stranden. Och då svarade ju jag dig att man får göra det och gjorde en jämförande hänvisning till männen, att de gör det hela tiden, springer halvnaken på stranden. 

Jag skiter i vad "folk säger" , jag svarade dig, då jag citerade dig och det du skrev. 

Det är skillnad mellan killar och tjejer. Jag vet det inte ska vara det men jag tycker ändå det är lite skillnad. Låt mig tycka det.
  • Anonym (Stolt man)
    Anonym (Anabola) skrev 2018-12-23 17:15:25 följande:
    Vad är du stolt över? Sitter du o smygronkar när andra ser på din fru?
    Kan tänka mig att du kollar in andra män på stranden också din fikus.
    Har du svårt att förstå vanlig svenska?
    Jag sade att jag är stolt över min fru.
    Vad har du själv att vara stolt över?
  • Tom Araya
    Anonym (mor) skrev 2018-12-23 04:47:29 följande:

Jag trodde i min enfald att man inte fick sola top-less hur som helst i andra länder! På 80-talet så var ju kanske hälften av alla tjejer/tanter/gamla kärringar top-less på stränderna och jag har svårt att tro att killar glodde ögonen ur sig! På söta Lisa tittade de säkert men det gjorde de antagligen lika mkt när hon hade behå på!

Det finns länder i världen som inte hängde på det sena 90-talets och 2000-talets prydhetstrend som bl.a. drabbade Sverige.
  • Tom Araya
    Anonym (stark) skrev 2018-12-23 15:53:37 följande:
    Vilken man vill inte ha en kvinna så fin att andra attraheras av henne?

"ska dreggla på din fru" är ditt eget ordval i detta, lägg inte det som en sanning för andras vilja, tycke och val.
  • Anonym (Jessica)

Vad är det med män som gör att de blir så här när andra män tittar på deras tjej? När ska ni förstå att det är tjejen som väljer kille? Det spelar ingen roll hur många andra killar som tittar för hon bestämmer själv vem hon vill vara med och har ju gjort sitt val och valt dig. Det du ska vara svartsjuk på är om HON börjar spana in en annan kille och dräggla efter någon. Först då kan du ha en liten anledning att oroa dig och skriva här. Killar kollar nämligen alltid. Även om hon tar på sig skidoverall på stranden kollar killar och är kåta.

• DeathByPickles
    Anonym (Stolt man) skrev 2018-12-23 19:52:52 följande:
    Har du svårt att förstå vanlig svenska?
    Jag sade att jag är stolt över min fru.
    Vad har du själv att vara stolt över?
    Jag rapporterade det tidigare inlägget och det är borttaget. Alltid ett alternativ istället för att dra trollen i svansen. ;) 
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Tom Araya
    Anonym (Jessica) skrev 2018-12-23 22:35:15 följande:

Vad är det med män som gör att de blir så här när andra män tittar på deras tjej? När ska ni förstå att det är tjejen som väljer kille? Det spelar ingen roll hur många andra killar som tittar för hon bestämmer själv vem hon vill vara med och har ju gjort sitt val och valt dig. Det du ska vara svartsjuk på är om HON börjar spana in en annan kille och dräggla efter någon. Först då kan du ha en liten anledning att oroa dig och skriva här. Killar kollar nämligen alltid. Även om hon tar på sig skidoverall på stranden kollar killar och är kåta.

Jag håller med dig helt och hållet.

De flesta hetero-killar vill väl ha en attraktiv tjej och är hon attraktiv så kommer andra att kolla in henne, eftersom vi inte klär våra fruar, systrar och döttrar i burka eller låser in dem här i Sverige.

Vill du som man att det ska fungera annorlunda, flytta till Saudi eller Iran då.
  • EnAnonumius
    Tom Araya skrev 2018-12-23 22:19:37 följande:
    Det finns länder i världen som inte hängde på det sena 90-talets och 2000-talets prydhetstrend som bl.a. drabbade Sverige.
    Håller med. Vad fan hände med Sverige?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Ominous

Du själv då ts, visar du upp ditt bröst för främmande människor på stranden?

Svar på tråden Sambon solar topless?