• Anonym (Helganatt)

Sambon solar topless?

Hej & hå.

Oseriösa svar undanbedes.

Vi är ett par under 30års åldern som varit tillsammans nu i nästan 9år.

Vi är rätt tillbakadragna och tar inte mycket plats överlag utan smälter nog in som lite tillbakadragna.

Något jag inte trodde eller absolut skulle kunna se hända vart plötsligt verklighet.

Vi besökte Grekland under den sena sommaren och plötsligt var sambons bikini uppknäppt och 70-talet var tillbaka på den lokala stranden? Att plötsligt få bevittna detta blev en chock då hon är skyggare än det mesta man kan tänka sig..... Trodde jag.... Toppless från ingenstans???

Dilemmat är att det även hänt hemma i Svedala på rätt välbesökta stränder samt resorter...

Jag skulle känna mig elak och fråga henne varför hon gör det? Dock skulle det ändå kanske inte röra sig om my buisness men ändå?

För mig är hon det vackraste, hon är rätt lång och enligt mig är hennes kupa som är något lite mindre mer än perfekt till hennes långa kroppslängd. Det glädjer mig att hon vill visa den för mig men räcker det inte så? Är det märkligt att jag ser detta som genant!?

Kortfattat.....

Vad är det jag inte förstår? Vill hon upplysa mig om något? Vad kan jag göra bättre? En signal på vad?

Mvh lost.

• Svar på tråden Sambon solar topless?
  • Anonym (enriktigkarl)
    Anonym (Mön) skrev 2018-12-22 18:37:36 följande:

Jag tänkte skriva att det är väl inte så märkvärdigt, men så frågade jag min sambo vad han hade tyckt om jag tog av bikinin. Aldrig i livet sa han då. Han kände likadant som ts.

Jag blir stolt då frun är topless och man ser andra män snegla mot henne.
  • Anonym (Mön)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2018-12-22 19:35:06 följande:

Jag blir stolt då frun är topless och man ser andra män snegla mot henne.

Mina bröst är inte så vackra så hade folk sneglat så hade det nog varit för den anledningen. Möjligt att min sambo känner på samma vis, eller så vill han var den enda som har tillgång..
  • nihka
    Anonym (Helganatt) skrev 2018-12-22 01:04:54 följande:

Vad är det jag inte förstår?

Det du inte har förstått är att du gör en grej av något hon inte tycker är nåt.
  • Anonym (Anonymm)
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2018-12-22 19:01:01 följande:

Känner du dig oxo ensam och vill skriva med någon eller?

Nej men släng inte skit på folk. Vad får du ut av det?
  • Anonym (Mön)
    Anonym (Haha) skrev 2018-12-22 19:10:20 följande:

Om du ändå ville göra det? Hade han "förbjudit" de då? Och hade du accepterat det?

Jag hade aldrig gjort det offentligt ändå så det är inget att spekulera om. Tror inte att han hade tagit några drastiska åtgärder ändå.
  • EnAnonumius
    Melissenta skrev 2018-12-22 08:07:25 följande:
    Varför frågar du inte henne vad hon menar utan frågar främmande folk på nätet?
    Ett misterium för mig.
    Håller med...
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Freddiemannen) skrev 2018-12-22 12:08:58 följande:
    Att avsexualisera nakna kroppar vore hur trist som helst!

Precis som att jag inte går runt och visar upp snorren på stranden, trots att jag inte skäms över min kropp. 
    Nej och de flesta kvinnor vill nog inte visa fittan på stranden heller, precis som du inte vill visa snorren på stranden.

Tråden handlade om brösten och inte könsorganen. Tråden handlade inte om att springa helt näck.
    Om du springer och visar ditt könsorgan (snorren) så är du ju helt näck, medan kvinna som är topless täcker ju sitt könsorgan (fittan) och är inte "helt näck".

Fittan/snippan är motsvarighet till en kuk/snorre/snopp. Då fittan respektive kuken är könsorgan.

Så återkom och kommentera olämpligheten med topless hos en kvinna när du har lärt dig att bröst är inte är klassat som "könsorgan" och inte går att jämföra med könsorgan.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Mön) skrev 2018-12-22 20:40:57 följande:

Jag hade aldrig gjort det offentligt ändå så det är inget att spekulera om. Tror inte att han hade tagit några drastiska åtgärder ändå.

Nej jag hade heller aldrig gjort det. Men om min man hade förbjudit det så vet jag inte om han hade vart min man länge till..
  • DeathByPickles

Har varken sambo eller lust att sola topless offentligt, men Om jag ville göra det och min fiktiva partner ville lägga in något slags veto skulle vi behöva ha en diskussion om det. Förmodligen vore vi inte tillsammans längre om partnern tyckte sig ha någon slags beslutsrätt. 

Tycker som flera andra, TS,  prata med din partner istället för oss? 

Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (Anonymm)
    Anonym (Haha) skrev 2018-12-22 21:44:53 följande:

Nej jag hade heller aldrig gjort det. Men om min man hade förbjudit det så vet jag inte om han hade vart min man länge till..

Löjligt tycker jag. Isåfall kan ju din kille visa sig helt naken med då.
Svar på tråden Sambon solar topless?