• Anonym (Tjej)

    Gillar att få smisk

    Har just upptäckt att jag tänder oerhört mycket på smisk. Finns det fler än mig som gillar det? Beskriv gärna hur ni gillar det och hur ni brukar få det!

    Hur många män gillar att smiska?

  • Svar på tråden Gillar att få smisk
  • Anonym (.)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-03 04:39:24 följande:
    Behöver nödvändigtvis inte vara så. Hon kan ha stor erfarenhet av att få smisk men väldigt lite erfarenhet av BDSM och söker sig till det jag brukar kalla duminanta. Får tyvärr allt för ofta kontakt med den typen av tjejer genom vi säger rött när det gått över styr.

    Förmodar att du och jag har en helt annan syn på hur viktigt det är med komunikation mellan top och bottom och också är medvetna om att man som top har ett stort ansvar då många bottoms ofta är lite förblindade på grund av känslor till sin top och allt för ofta inte förstår sitt eget bästa.
    MEd tanke på var vi befinner oss och att familjeliv fullkomligt dränks i forumrunkare så är det mer trovärdigt att Rödstjärten ligger närmare sanningen än det du skriver om. Det finns inlägg av den kalibern du pratar om men de är hyfsat sällsynta och de är helt annorlunda författade.
  • Anonym (Snälla frun)

    Underbart med smisk!
    I helgen hade vi en pardejt med ett par vi pratat med innan. Han var dom och jag hade lite extra pirr på vägen till deras hotell. 
    Efter lite prat blev stämningen mer tät och jag var så våt där jag satt i klänning utan trosor. 
    Min man och den andra kvinnan halvlåg på sängen och jag och den andra mannen satt i fåtöljer. 
    Jag tittade på den andra mannen och han nickade lite och tittade på golvet, jag gled ner på knä och snart sög jag honom, bakom ryggen hörde jag efter ett tag att min man fick samma behandling. 
    Sedan vändes jag om så att jag stod med händerna på sängen och jag blev smiskad med en flogger samtidigt som jag tittade på hur min man knullade den andra kvinnan. 
    Sååå ljuvligt!

  • Anonym (Fru)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2019-09-03 14:36:00 följande:

    Underbart med smisk!
    I helgen hade vi en pardejt med ett par vi pratat med innan. Han var dom och jag hade lite extra pirr på vägen till deras hotell. 
    Efter lite prat blev stämningen mer tät och jag var så våt där jag satt i klänning utan trosor. 
    Min man och den andra kvinnan halvlåg på sängen och jag och den andra mannen satt i fåtöljer. 
    Jag tittade på den andra mannen och han nickade lite och tittade på golvet, jag gled ner på knä och snart sög jag honom, bakom ryggen hörde jag efter ett tag att min man fick samma behandling. 
    Sedan vändes jag om så att jag stod med händerna på sängen och jag blev smiskad med en flogger samtidigt som jag tittade på hur min man knullade den andra kvinnan. 
    Sååå ljuvligt!


    Är ju så underbart att ha en egen skön stund och samtidigt se livesex framför en! 
  • Lillajaglyderminegenlag
    Anonym (.) skrev 2019-09-02 22:01:31 följande:
    Herregud, ytterligare en faktaresistent intelligensallergiker..

    När det gäller sex i allmänhet och smisk i synnerhet bevisar du själv att du inte har erfarenhet alls. Det är tydligt på ditt resonemang att det bara är en fantasi hos dig. Alla med minsta erfarenhet av smisk vet att samtal om gränser är helt avgörande. Att du tycker att det är "förståndshandikappat" att föra ett normalt samtal berättar vilken nivå du befinner dig på. 

    Ingen man, eller kvinna, är tankeläsare. Det är dock vanligt att kvinnor inbillar sig det, speciellt sådana som inte kan föra normala samtal. Det de gör är att lägga allt ansvar på sin partner så att de har någon att skylla på när de blir fel. För de, kvinnorna som inte kan prata, är ju inte delaktiga i sexet?
    Man behöver inte ha samtal om gränser om man kan läsa av varandra. Men du får tro vad du vill, tror inte att det spelar någon roll vad man säger till dig.
  • Anonym (risbastu)
    Lillajaglyderminegenlag skrev 2019-09-06 06:07:39 följande:
    Man behöver inte ha samtal om gränser om man kan läsa av varandra. Men du får tro vad du vill, tror inte att det spelar någon roll vad man säger till dig.
    Självklart behöver man det. Ägna dig inte åt BDSM - eller sex överhuvudtaget - förrän du har mognat lite, du riskerar att göra folk illa.
  • Anonym (Man36)

    Jättegärna, älskar det.

    Tar gärna både emot och ger.

    Har ett år ridspön och paddlar.

  • Doc H

    Lite dask på bara stjärten

    På en "ouppfostrade" kvinna

    Det är aldrig fel

    Eller smisk samtidigt som man tar en "olydig" kvinna bakifrån

  • Någon snubbe

    Tycker inte om smisk eller någon form av smärta.

    Dock har jag inget emot de som sysslar med det, finns mycket värre. Så länge båda parter är med på det så lägger jag mig inte i.

Svar på tråden Gillar att få smisk