ballerinakakaoreo skrev 2019-09-27 20:33:37 följande:
Jag fick en sån himla dipp igår och har varit deppad hela dagen idag, har knappt haft aptit. Det känns som om alla får sina barn tidigare eller via igångsättning innan ens ha nått v. 41. Och själv sitter man här nu en vecka innan bf och sliter snart av håret om det inte startar snart.. har haft så mycket känningar och tecken men sen bara försvinner allt och besvikelsen byggs på mer och mer för varje gång. Nu sätter jag mig snart med armarna i kors likt ett barn och vägrar allt fram tills dess att han beslutar sig för att komma. 38+5 idag, kämpa på....
En sån dag hade jag igår! Grät på kvällen för att jag var så trött på att ha ont överallt och inte kunna sova. Var hos bm och beklagade mig också, o hon påpekade att det var hela 6 dagar till BF, vilket enbart gjorde mig sur! Men idag har jag haft jättemkt sammandragningar och en del onda förvärkar så nu känns det som NÅGOT händer iaf! ( även om det såklart kan ta tid!) V 39+1 idag.
Min dotter föddes 40+1. Vet att det känns som alla får tidigare men statistiskt sett får majoriteten av förstföderskor barn efter BF.