Etta skrev 2019-09-23 11:44:22 följande:
Nio dagar kvar till BF idag! Känt mig yr sedan ett par timmar vilket känns lite olustigt, hade tänkt fixa med massa grejer idag och ta en sväng på stan osv. Men kanske bäst att ta det lugnt. Hur långt har ni andra kvar?
Det kanske är blodsockret? När jag antar att mitt sjunker så blir jag yr och helt skakig, försvinner när jag äter.
Etta skrev 2019-09-23 11:45:24 följande:
Håller tummarna att det startar efter frissan! :)
lynx vox skrev 2019-09-22 21:46:10 följande:
Låter ju klockrent att det kommer sätta igång inatt då :D
Håller tummarna för att du klarar frissan o att det sen sätter igång på riktigt!
Var klar hos frissan 16:30 och än har ingenting startat buhu :( Han blev helt galen i magen när hon startade hårfönen och började blåsa håret haha, men något mer än det har inte hänt idag. Är bubblig och dålig i magen bara men det har man ju varit förr under graviditeten så jag tror inte att det är någon klassisk tömning på g..
Har en märklig känsla att det startar på fredag, men det är ju sååå himla långt dit.. Har ju dock 12 dagar kvar till BF och som förstföderska går man ju oftast över tiden så så sätt blir jag glad om jag bara behöver vänta tills fredag och inte i flera veckor till. Imorgonbitti är det dags för att kolla blodtrycket och urinen igen.