Benzo abstinens
Slutade med mina benzo (oxascand, sobril, xanor) för elva dagar sen och mår sämre o sämre varje dag. Mår riktigt riktigt dåligt fysiskt och psykiskt. Nån som vet när det ger med sig? Jag har trappat långsamt.
Slutade med mina benzo (oxascand, sobril, xanor) för elva dagar sen och mår sämre o sämre varje dag. Mår riktigt riktigt dåligt fysiskt och psykiskt. Nån som vet när det ger med sig? Jag har trappat långsamt.
Svenska läkare är värdelösa på borrelia. Kräv ett test på antikroppar. Byt läkare tills de lyssnar. Jag fick ett erytema migrans men det är det inte alla som gör. Upptäckte det sent då det satt i knävecket stort som en honungsmelon. Tjatade till mig flera penicillinkurer innan de värsta symptomen gav sig efter ngt år men kan ff få känningar..
Hur jag mådde? Inre skakningar var värst, kramper, gick i i luften 7 månader, Googla Benzo Withdrawal så får du en lista på alla Abstinens. Det har gått 2 år nu, det är tufft psykiskt, som om man varit nedfrusen i 12 år. Jag skulle alldrig våga ta ssri, det enda som läkaren skulle erbjuda idag. Hemskt, att dom vet så lite om abstinens. .
Va du ok efter 13 dagar? Njee det kommer o går vissa saker. Men känner mig aldrig helt ok. Känslan av död och kaos och dimsyn arytmi och illa mående o typ huvudet som en heliumballong är konstant.
USh stackare! Hur länge va du dålig? Känner du igen det jag beskriver?
Fyfan jag vet vad du går igenom, benzo abstinens måste vara något av det värsta man kan vara med om.
Hur länge har du ätit benzo?
kan du försöka beskriva alla de symptom du har?
Håll ut!
All styrka till dig!
Tack snälla! Jag har faktiskt funderat på att skriva om migrän, men det känns lite som ett för deprimerande ämne. Får se om det blir något av det. Man vet aldrig.
Skulle hellre skriva om något jag känner glädje för. En ny "Fifty shades of grey" fast mycket bättre kanske? Nej, skämt åsido, vi får se vad det blir av mitt skrivande, om det blir något. Tack för din uppmuntran!
Fyfan jag vet vad du går igenom, benzo abstinens måste vara något av det värsta man kan vara med om.
Hur länge har du ätit benzo?
kan du försöka beskriva alla de symptom du har?
Håll ut!
All styrka till dig!
Ja, du har rätt, men jag är skeptisk till att det går att skriva med humor om ett ämne som man vill att folk ska fatta hur allvarligt handikapp det är. Dessutom måste man nog få med något lite nytt i boken så att den skiljer sig från den litteratur som redan finns om ämnet. Men jag ska fundera över saken och hittar jag ett bra koncept så kanske det blir något. Tack :)
Jag har tagit benzo I ca 30 år. Fick hjälp på beroende mottagningen att sluta. Nertrappning ca 4 mån. Är helt fri nu men mycket besvär med pip i sus I huvudet så högt att jag inte står ut. Någon som känner igen det. Ser framm emot svar från någon som upplevt något liknande