• tr3z

Scrapträsket

Marajjah - jag la en bild i en annan tråd, vill inte tråka ut er med min bebis här

• tr3z

Om det nu är så att det är OK med alla att jag lägger upp omröstningen?

• tr3z
    Om nån vet hur man gör omröstningar med bilder så får ni gärna tala om det, fö rjag fattar ingenting. *suck*
  • tr3z

myskatt - MAMMSY har skissen i sitt galleri
    Jag vet inte hur många som ska vara med än, det märker vi på söndag.... Fast nu fick jag ju hjälp i tråden jag skrev, så nu ska det väl funka så småningom (men du får gärna göra omröstningen om du vill alltså, det kvittar mig helt å hållet) Bara vi bestämmer innan söndag så att man vet vart man ska skicka sina bidrag

• tr3z

myskatt - Oki, jag gör Aha, det gick igenom allting?! Blev det det stora huset nu då? Vad roligt!!! Gratulerar

• tr3z

myskatt -                Det är en valfri liten dekoration, dvs sätt vad du vill i hörnet Tycker absolut att du ska vara med på utmaningen ändå, det är en himla bra skiss!

• tr3z

Åh, spännande med BV som säkert är på BB nu

Myskatt - hemliga till söndag!

• tr3z

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHhhh, Jolin somande just på filten här bervid mig med sin gose-giraff över näsan och batterierna i kameran är på laddning!!!!!!! Hon har aldirg somnat helt av sig själv förut!!!! *sööööööt*

Flåt, det var OT, men jag var ju här inne nu när det hände

• tr3z

ja, attans typiskt! För kameran ligger ju nästan alltid här vid datorn annars... hur ska jag nu få maekn att tro mig när han kommer hem?!

Svar på tråden Scrapträsket