• tr3z

Scrapträsket

Å så har jag en fråga till.. Är det nån mer än jag som har blivit helt kär i ett papper i affären och sen kommit hem med det och insett att man fullkomligt avskyr det?! Så himla underligt. Jag har några såna som ligger här hemma. Har kommit fram till att jag inte ALLS tycker om Chatterbox just nu. Ett tag ville jag väldigt gärna tycka om dom, men nä, jag gör bara inte det.....

Det märks väl inte att jag är på dåligt humör idag?!

• tr3z

rastom - tja, jag kan ju faktiskt lägga den nånstans där jag inte ser den... Jag för min del kan verkligen inte förstå att det finns nån som tycker att det (uppriktigt) blev bra?! Jättekonstigt...!

• tr3z

esterr - ja, bra! helt ärligt tycker jag att det är underbart att nån mer inte tycker om den! jag hade liksom ingen tanke med den alls utan satt bara å klippte en massa papper å jag tycker att det är sååå fult! Man borde liksom ha en idé, inte bara klippa å klistra...

Och vad gäller papper så funderar jag på att skicka en RAK till nån som kanske skulle uppskatta mina hat-papper mer än jag gör.. men det är ju just det att mans ka skicka 12*12, det är så skrymmande...

• tr3z

Det tar emot att skrynkla ihop en bild på mitt barn, känns som att det är mitt barn jag kastar.. Men det är det ju inte för hon sitter där nere hos sin pappa Nu är den borta för alltid iaf. *PUH!* FY17 vad skönt att bli av med den!!!!

mycket lättad!
  • tr3z

Oj, först smittar man MAMMSY med dåligheter å sen får man en höggraviding att skratta! Ett bra utfört dagsverke! Jag är fressten också tjock och trött, men det beror inte på nån graviditet, det är bara som jag är skapt *haha*

Jag mår i alla fall bättre nu, när jag har kastat LO'n, för den har skavt i mitt sinne bra länge nu!

Funderar på att skapa nåt men vet inte vart jag ska börja... Har ju några timmar nu innan BB börjar

• tr3z

Cia - åhååå, så man kan använda dom små fulingarna också! Det har jag inte tänkt på!

• tr3z

Cheri - fruktansvärt snyggt!! (å det gör inget att du bara dyker in, så klart! )

Jag har ju kastat mina indexbilder.. tror jag... Hmm. Ska kolla. Blir ju perfekt när man scrappar 8*8..!

• tr3z

jag är också på!

min gnällsjuka visade sig ochkså vara PMS! *haha* Min PMS har tillåme en egen sång som min man brukar sjunga. Melodi TNT Dynamite med AC/DC

Svar på tråden Scrapträsket