• tr3z

Scrapträsket

håller på med veckans utmaning på scrappiz, men då jag gjort det som ett jättefödelsedagskort till pappa som fyller 50 och därför inte helt följt skissen kommer den bara hamn i galleriet här.. ikväll

• tr3z

MAMMSY - jag försöker jag med, men han vill inte han heller Försökte få honom att åka till scraproom och göra ett kort till mig på alla hjärtans dag, men han dricker inte öl och tycker inte att det är nåt... Hmm.. Försökte få honom och syrrans sambo att scrappa tillsammans med oss, som en liten paraktivitet, men det funkade inte det heller. Han har dock lovat att skriva ett hemligt brev till Jolin

ZaraÖ - spännande!!!! Jag vet itne ens vilka som är med i swappen

Min scrappiz-Lo är uppe nu. På baksidan finns det ett kuvert där biljetter och resehandlingar kommer ligga. (alltså, det blev som ett grattiskort i 12*12 till pappa som fyller 50 år och som ska få en resa med mamma till Prag)...

• tr3z

Vill bara tillägga att jag inte är helt nöjd för det är lite för mycket blommor å grejs, men pappa bryr sig nog inte

• tr3z

Åh, inget på posten idag, jag som hade hoppats så på att swap-fickorna skulle komma *nyfiken*

Nu är frågan om jag ska sätta mig med utmaningen eller om jag ska börja skriva på min examensuppsats.... *S*

• tr3z

ZaraÖ - nope, nada. Men då kommer jag ju få det på måndag, och det blir ju skoj då!

• tr3z

tur att ni är så duktiga på att scrappa här för då behöver jag inte vinna å göra en egen skiss!

• tr3z

åh det ska bli så KUL med skissutmaningen! Funderar fram å tillbaka på vad jag ska scrappa, satt i bilen hem till mina fräldrar och funderade igenom vad jag har för lite papper och foton... Det är så kul att vi gör nåt ihop här i tråden och att alla är så trevliga och snälla...

Hmm, jag är lite kär i vår tråd, märker jag

Svar på tråden Scrapträsket