• tr3z

Scrapträsket

Cheri - nu är ju jag inte uppe hela nätterna men jag vill oxå ha en sån! Me brunt hår å så trez om du är OK

Oj, sommartid, halva dan har ju gått redan!!

• tr3z

BV - min kom inte ut förrän jag gav upp och accepterade att det ALDRIG skulle komma ut nån bebis....

Å f.ö. håller även jag på med en svart BG-LO

• tr3z

Kela, Zara, Bobline och Utteröga - TACK för dom fina fickorna, så himla kul och spännande att få post idag!!!!!

• tr3z

gomorron!
    värsta aktiviteten efter man går å lägger sig....

jag kan ta på mig att ta emot bidrag via mail och starta en omröstningstråd. fast jag har aldrig gjort det förut så jag vet inte riktigt hur man gör
    sen vet jag inte hur man gör en omröstningstråd exklusiv för bara oss så det får kanske bli så att fler får rösta ändå? bara man inte är ute och fiskar röster, så att det inte blir så att den med flest FL-vänner vinner..... kanske bidragen ska vara hyfsat anonyma? oftast listar man ut vem det är på scrapstilen ändå..

• tr3z

skumpis jag kan lägga ut bild på mina fickor i galleriet.. så får du se

• tr3z

så, nu är de där. Fast mina var dock INTE finast, kan jag tillägga!!!!

• tr3z

det konstiga är att jag varken kan kopiera bild/klistra in eller lägga till favoriter. Det är ju skitstörigt!

• tr3z

Japp, där hade vi lösningen! Vi kör med ett program som heter firefox, men när jag gick in i explorer så var det inga problem, där kan jag kopirea och klistra in.

Svar på tråden Scrapträsket