• Jo79

Scrapträsket

Nämen det var ju inte alls vad jag ville höra!! Nu blir jag riktigt orolig!! Och irriterad för att mamma och pappa kanske har lagt ut 600 spänn i onödan... skit oxå...! Har de inga bazzill eller Basic Grey? Album...? stansar?? Papper måste de väl ändå ha?? ÅNGEST!!!Gråter

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Marajjah: Jag använder brads till mina blommor. Nästan jämt! Ibland har jag små gluedots. Hade limpenna i början, men då blev blommorna så blöta att det gick igenom och det var inte snyggt.
    Skumpis: TACK!! Du lugnar mig lite iaf... Och jag kommer väl då vara en väldig skummis eftersom jag har så mycket pengar att handla upp!! Det kommer att ta tid!!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Skumpis skrev 2006-04-15 19:11:01 följande:
    Allmän fråga: Hur gör ni era titlar? Foamstamps? Beställer rubriker? Har färdiga alfabet? Skär ut själva? Skriver för hand? Det är det jag tycker är svårast. Kan ju inte ha tusen alfabet i lager hemma *dyyyyrt* ♥
    Jag har ett foamalfabet, ett litet stämpelalfabet, BG stickers och ett rubons. Sedan använder jag datorn ibland. Jag gillar stickers! Och ska nog köpa frå
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Klåfingrig övertrött bebis....

och en dator som fått för mycket äggtoddy Skrikandes

...Från Scrapfun ska det vara!!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jag har Twanger. Tycker det är snyggt...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    MAMMSY skrev 2006-04-16 20:53:08 följande:
    mikla73 skrev 2006-04-15 15:48:26 följande: Håller med om scrapbook etc, väldigt tråkigt utbud i en sån stor butik, sen så har hon som har butiken varit otroligt otrevlig de gånger jag varit där. Första gången jag var där hade jag med mig Timothy som stod som ett ljus bredvid mig, då kom hon fram och sa att du förstår väl att detta inte är en butik för barn. Jag blev helt stum, vi hade inte sagt halv7 Precis sån var hon mot mig med när jag var där.. hon bad mig ställa undan barnavgnen så att vi inte rev ner nått har väl ingen stridsvagn heller!   Så jag handlar inget mer där..
    Nä FY vilken tråkig attityd!! Man får väl för sjutton vara lite rädd om de kunder som kommer!!!Skrikandes Får väl lämna Ellen hemma då, hon ääääälskar att vara i affärer och pilla på allt.
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Alltså, nu har jag en fråga....

Jag har precis scrappat klart en lo som jag hade tänkt ha med i en utmaning, som är på min dotter som sitter i en pool. Inga som helst kläder på, som brukligt är när man är liten, det är varmt och man badar...

Hur gör jag nu när/om jag ska lägga upp den? Hur gör ni? Lägger ni inte alls ut losar med liknande motiv, eller censurerar ni bilden?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Hur mycket då? Hela kroppen eller bara valda delar? Det här är svårt! Jag hade inte tänkt lägga ut den utan att censurera, men hur mycket?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    F*r*nn*e j*la sk*it h*v*tes skrivare!! SkrikandesNu har jag försökt att skriva ut en text artonmiljoner gånger och den avbryter bara helt plötsligt mitt i en mening och kör ut resten av pappret... JAG BLIR GAAAALEN!!SkrikandesGråter
    Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket