• Jo79

Scrapträsket

Cia: Jo.... det funkade att stänga ner dokumentet och starta det igen... Men jäklar vad ilsk jag blir när den gör så! Jag förstör ju massa bra bazzill innan det blir bra...
    Blommor är inget dumt förslag... ska testa det, för som du skriver, att sudda och greja i paint (som är det enda jag har), blir ju så himla fult! Och Lo:n är ju så snygg att jag inte vill förstöra den mer än nödvändigt... ,-)

Jag är väldigt produktiv idag. Har hunnit med 2 hela lo:sar och slutfört en halvfärdig. Jag är Jag är jättenoid med mig själv!! Synd att jag lovat sambon att se på mission impossible med honom utan att scrappa eller ha på datorn...
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Säger Hej till Meli och välkomnar tillbaka här ocxå...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Nej du Kela.... jag hade blivit tokig Penga munoch köpt det mesta tror jag. Kanske mest sånt som är tungt, typ stansar och papper, sånt som kanske blir mer i frakt här än annat. Sedan kan du ju kolla upp vad som är MYCKET billigare där än här. Som vad har jag inte en susning om. FundersamSånt som man gråter blod sedan du kommit hem och insett att du gjort världens miss på nått....'Cool

... och jag vill inte alls heller åka och shoppa i USA.... Gråter

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ett tips är att packa lätt... eller bättre!! Be sambon (om han åker med) att packa lätt! Då kan du ju lägga dina scrappgrejer i hans väska!! Bra va?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Skriv upp lite priser då, så du har nån koll på hur det ligger till... om du nu vill ha papper, skriv upp vad de kostar här och jämför. Typ...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

.... och så kan du gömma en hockeytrunk (eller annan väska modell stooor) längst ner under alla dina kläder.... eller ta med ett stooort handbagage...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jag frågar igen, för igår fattade jag inte nått...

När jag ska skicka mina Lo:sar över nätet så är de så pyttigt små, så jag undrar hur jag gör för att göra dem större? Jag har inte photoshop, utan bara paint och microsoft photo editor... Och vad är pixlar? Är det samma som bildpunkter?? Jag är inte så haj på sånt här...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

åååååå Ellen som är världens finaste namn...Kyss Grattis!!

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket