• Jo79

Scrapträsket

Scrapoteket!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Nu ser jag i kors.... Tur att jag hann klart med min lo innan det blev alltför snett och vint!Fundersam

Natti!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Och jag fick ett presentkort på 600 från mamma och pappa i födelsedagspresent idag! KLART den bästa presenten!! Penga mun Hoppas bara att det finns lite kul grejer på Scrapbook... Jag vill till stan NU!!

Spännande att beställa från USA... jag har aldrig vågat, och så måste jag ju ha lite pengar att spendera för att det ska vara värt det, och pengar har jag ju aldrig...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jaaaa...... jag fyller ju år idag! Shushu, som min kusins lilla tjej sa.

Nu ska jag sova för natten och drömma om hur jag spendera 600 spänn utan att få dåligt samvete...

Gonatt!
  • Jo79
    Skumpis: Jag har hyfsat mycket journaling på några av mina Lo:sar. Kolla i galleriet om du vill...

Idag har jag fått myyycket tid för scrapping! Glad Hunnit med 2 dubbel Lo:sar, jättekul! Det fattas bara en text på en av dem, men tänkte att jag kanske skulle beställa från scrapfun...

Detta album tar knäcken på mig... har omorganiserat hundramiljoner gånger, och är ändå inte nöjd!!!!Skrikandes Och jag har ett för litet album!!!! GråterSkrikandes

Kyss Tack förresten för alla grattis på shushuårsdagen!! Ni é för goa... Kyss
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Nä, presentkortet ligger och läskar mig!! Jag har kollat på det sjuhundra gånger den senaste halvtimmen bara... Och affären har väl inte öppet över helgen kan jag tänka mig, så jag MÅSTE hålla mig till på tisdag. Fy sjutton vad jobbigt!!

Jag måste ha nya papper så jag kan göra sidor om när vi var på Kreta, och jag har inga sånna papper som jag vill ha... Och så vill jag ha en retroflower punch, och lite smågrejs, och papper och papper och papper och papper och papper och papper..... Och ett album... Är bara orolig för att dom inte har det jag vill ha, har aldrig varit där... Mammsy? Har inte du pratat om scrapbook etc? Snälla..... säg att de har sånt jag vill ha...??

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Är det tillåtet att göra om tidiga losar som man inte alls är nöjd med...? Dom är såååå fuuuulaaaa!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Jo, det är dom jag menade. Men jag tycker inte om deras hemsida.... jag blir förvirrad av den! Jag får väl helt enkelt hoppas hoppas att de har bra grejer. Annars får jag väl köpa där ändå... 

Nja.... jag visar väl albumet, men jag tycker att de skämmer... men det kanske bara är som jag ser det. Dom får väl vara kvar då då... ett tag iaf. För annars blir ju det  j-kla albumet aldrig klart!!
    Nu ska jag sova!
    Natti Natti
Svar på tråden Scrapträsket