Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

trez - Jag fotar bara Mammsys om hennes LO är fulare än min *moohaaaaahaaa*

• Skumpis

Ni gbg:are, imorgon måste jag köpa lite papper inför scrapträffen på söndag. Vilka har bäst utbud runt femman???

Och vad heter den affären vid kyrkogatan nånstans, som just nu har 50% på allt???

♥Inte fullt så elak som jag verkar♥
  • Skumpis

Blä, för scrappiz skiss denna vecka. Någon här sa att hon inte gillade cirklar. Jag gör inte heller det!!!

• Skumpis

Lyckost dig smulan Vågar inte gå in och kolla på inkomna bidrag för då blir jag bara knäckt Hade det inte varit för att vi ska göra utmaningen imorgon på träffen så skulle jag knycklat ihop skissen och glömt den

Vet att ni svarat på detta hundra gånger men då var det inte aktuellt så jag läste inte... Hur spegelvänder man bokstäver för utskrift? Tänkte göra egna bokstäver och klippa ut. Har aldrig provat det.

• Skumpis

myskatt - Aha, jag måste in i bildprogram!?! Jag trodde kanske att jag kunde fixa till det i utskriftsformat eller liknande.... Är inte så haj på PS.

• Skumpis

trez - Kolla din mailbox. Mammsy har skickat!

• Skumpis

Oj, vad förvånad jag blev att Mammsy redan hunnit hem . Men så såg jag att hon skrivit från min dator

Jag har hunnit med 1,5 LO idag. Den första var Scrappiz-skissen vilken jag INTE gillar Resultatet blev sådär. Sen började jag på ZaraÖs skiss och DEN GILLAR JAG Raka snygga linjer, det är min melodi det

Trez - När kommer omröstningstråden ligga ute? Jag är såååå himla nyfiken

• Skumpis

ZaraÖ - Jag gillar den jättemycket Jag kommer säkert vinna nästa vecka OCKSÅ! *big joke*

Idag har Mammsy lärt mig embossa och sen har jag fått låna hennes foamstamps. LOVE FOAMSTAMPS!!! Mjukar upp mina hårda stela LOs jättefint

• Skumpis

myskatt - Har du provat att färga dem med chalk? Inte alls kladdigt! Gjorde en LO med akrylfärg och en med chalk. Den med chalk ligger i mitt galleri Fast det är min fula ScrappizLO *nope, jag är inte ute och fiskar* Skulle det ändå bli kladdigt så kan du skicka dem till mig

Vart har ni köpt era foamstamps?

• Skumpis

myskatt - Jag använde sådana där "kattögon" Fluid chalk eller vad de nu heter. Jätteenkelt! Jag kommer börja med att använda alla mina chalkar innan jag köper akrylfärg. Tycker också det är lite bök med färg...

Svar på tråden Scrapträsket