Scrapträsket
trez - Jag fotar bara Mammsys om hennes LO är fulare än min
*moohaaaaahaaa* ![]()
trez - Jag fotar bara Mammsys om hennes LO är fulare än min
*moohaaaaahaaa* ![]()
Ni gbg:are, imorgon måste jag köpa lite papper inför scrapträffen på söndag. Vilka har bäst utbud runt femman???
Och vad heter den affären vid kyrkogatan nånstans, som just nu har 50% på allt???
Blä, för scrappiz skiss denna vecka. Någon här sa att hon inte gillade cirklar. Jag gör inte heller det!!! ![]()
Lyckost dig smulan
Vågar inte gå in och kolla på inkomna bidrag för då blir jag bara knäckt
Hade det inte varit för att vi ska göra utmaningen imorgon på träffen så skulle jag knycklat ihop skissen och glömt den
Vet att ni svarat på detta hundra gånger men då var det inte aktuellt så jag läste inte... Hur spegelvänder man bokstäver för utskrift? Tänkte göra egna bokstäver och klippa ut. Har aldrig provat det.
myskatt - Aha, jag måste in i bildprogram!?! Jag trodde kanske att jag kunde fixa till det i utskriftsformat eller liknande.... Är inte så haj på PS.
trez - Kolla din mailbox. Mammsy har skickat! ![]()
Oj, vad förvånad jag blev att Mammsy redan hunnit hem
. Men så såg jag att hon skrivit från min dator
Jag har hunnit med 1,5 LO idag. Den första var Scrappiz-skissen vilken jag INTE gillar
Resultatet blev sådär. Sen började jag på ZaraÖs skiss och DEN GILLAR JAG
Raka snygga linjer, det är min melodi det
Trez - När kommer omröstningstråden ligga ute? Jag är såååå himla nyfiken ![]()
ZaraÖ - Jag gillar den jättemycket
Jag kommer säkert vinna nästa vecka OCKSÅ!
*big joke*
Idag har Mammsy lärt mig embossa och sen har jag fått låna hennes foamstamps. LOVE FOAMSTAMPS!!!
Mjukar upp mina hårda stela LOs jättefint
![]()
myskatt - Har du provat att färga dem med chalk? Inte alls kladdigt! Gjorde en LO med akrylfärg och en med chalk. Den med chalk ligger i mitt galleri
Fast det är min fula ScrappizLO
*nope, jag är inte ute och fiskar*
Skulle det ändå bli kladdigt så kan du skicka dem till mig
Vart har ni köpt era foamstamps?
myskatt - Jag använde sådana där "kattögon" Fluid chalk eller vad de nu heter. Jätteenkelt! Jag kommer börja med att använda alla mina chalkar innan jag köper akrylfärg. Tycker också det är lite bök med färg...