Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

Känns trist att ni tror att det kompisröstas Jag själv känner några här mer än andra men det skulle aldrig falla mig in att rösta på något annat än den bästa LOn. Och det menar jag verkligen. Däremot kan jag erkänna att jag skulle kunna tänka mig att rösta på min egen OM jag tycker jag gjort den bästa . Men det kommer nog aldrig hända i det här gänget

Usch, känns trist alltihop

Men, som sagt, vi glömmer detta och går vidare. Fast det krävs en natt för det

God natt!
  • Skumpis

Jag röstar för egen parallell tråd för skissutmaning så att vi slipper tjata skiss hela veckan till de som inte är intresserade av utmaningen. Så tycker jag

Jag är såååå nöjd med nästa veckas skiss Inte för att den är färdig än men den ska nog hinna bli....

Marajjaha - Bra att du är kvar i tråden!

• Skumpis
    Jag MÅSTE verkligen ha foamstamps!!! Och sen MÅSTE jag ha massa mer papper Ikväll hoppas jag på lite shopping. Det blev inget igår
    bitte - Jag har ingen bild i huvudet innan jag börjar scrappa (frågan är om jag har något i huvudet  ). NÄr jag scrappar utgår jag från fotot, letar upp ett gäng papper som matchar. Sen letar upp diverse småpytt som passar och sen provar jag mig fram.
  • Skumpis

LizG - Jag har beställt ett par Bazzill varje gång jag beställt från någon sida. Jag har jäääääättemycket Bazzill och det är super för helt plötsligt får man användning för en färg man aldrig trodde. Jag tycker du kan skicka butiken ett mail och fråga om de vill matcha dina papper. Det gör de säkert. Glöm inte fråga isåfall hur du ska göra beställningen.

*scrappa eller shoppa, scrappa eller shoppa, scrappa eller shoppa*

• Skumpis

Oh shit, den listan får sparas

Hur gör ni när ni får hem papper? Gör ni som mig, glömmer direkt vad de heter eller skriver ni upp det nånstans? Jag har inte ens någon aning om vilket företag pappret kommer ifrån ifall det är ett papper utan lilla remsan.

• Skumpis

Utteröga - TAck för tipset om Scrapkammarens erbjudande!!!

• Skumpis

bejbi - TACK! 44 är ju superbra!

• Skumpis

Ursäkta om jag tjatar och glömmer men var fanns nu dom där foamstampsen???

Svar på tråden Scrapträsket