Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

Jag gillar nya skissen jättemycket

FAst nu MÅSTE jag bara sova

• Skumpis

Rättar mig själv: Nya skissen på scrappiz har jag inte sett. Säg inte att det är ännu mera cirklar??? Jag menade att jag gillade ZaraÖs skiss Blääääää, för cirklar

• Skumpis
    Vill bara säga att nästa hos mig blir besökare nr 8500
    NU är det natten!!!
  • Skumpis

God morgon! Vaknade idag och kände "Bläääää, inte måndag! Jag vill ha en ny scrapparsöndag!!!" Ikväll ska jag jobba vidare på veckans skiss. Och så ska jag nog nätshoppa lite Räcka ut tunganPenga mun

• Skumpis

Zweet - Det är hur kul som helst

• Skumpis

Var det någon som var på scraploppisen i Helsingborg i helgen? Hur fungerade den? Det är ju svårt att både hinna sälja och shoppa samtidigt

• Skumpis

Marajjah - Jag läste på Scrappiz att de skulle hålla i någon sorts loppis. Kanske missförstod alltihop. Fast det är en lysande idé  att sälja saker man inte vill ha på loppis. Man har ju köpt på sig en del onödigt ...hmmm...  och sen skulle det inte vara helt fel att köpa era onödiga saker billigt heller

• Skumpis
    Men vad är detta? Det känns plötsligt som det är dålig stämning på tråden LedsenInte ska en tävling få förstöra vår goda stämning??? Förvånad I så fall tycker jag inte att det är så bra idé med skissutmaningar längre.

Jag kan inte se bilderna längre?!?
    Någon som vet något ställe som just nu har typ fraktfritt eller annat erbjudande??? *skakar av shoppingabstinens* SkrikandesOskyldig
  • Skumpis
    Anonymt eller inte anonymt?
    För mig kvittar det. Jag kommer ALLTID rösta på den jag tycker är bäst, oavsett vem som gjort den. Nästa gång ska jag inte heller schabbla bort min röst FAst det kanske ändå ska vara anonymt till röstningen äv avgjord?
    Om bilderna inte längre går att se så är ju tävlingen definitivt avgjord. Grattis Cheri! Din LO var fantastisk fin! Och tack alla som röstade på mitt bidrag. Jag blev jätteglad att så många tyckte om min LO
  • Skumpis
    Det vill hon säkert *hoppas jag* Ibland är det klurigt att kommunicera via internet eftersom man läser in vad folk säger på olika sätt Det är tråkigt när det blir missförstånd

Nattning av bebis..........
Svar på tråden Scrapträsket