Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Missfall igen :( Förstår inte. Testerna har blivit starkare och starkare, har symtom, ätit mina mediciner, men idag från ingenstans började det rinna klarrött blod. Nu vet jag inte om jag vill försöka igen faktiskt. Känns inte som att det är meningen att det ska bli. jävla skit.
Missfall igen :( Förstår inte. Testerna har blivit starkare och starkare, har symtom, ätit mina mediciner, men idag från ingenstans började det rinna klarrött blod. Nu vet jag inte om jag vill försöka igen faktiskt. Känns inte som att det är meningen att det ska bli. jävla skit.
Gud, nu när du säger det så är min temp mycket jämnare än vanligt! Idag fick jag dock en dipp, även om jag inte fått utslag på äl-test ännu (använder mig av clearblue advanced och har fått blinkande gubbe men ej fast). Ska bli intressant att se vad de säger på VUL idag, om ägget mognar, har släppt eller om det gått tillbaka och det blir en ny omgång priomolut.
Hur gick det?
Tråkigt att läsa! Vilken vecka är du i? En del kan ju blöda i graviditeten. <3
Beklagar! Hur vet du att det är ett missfall? (frågar för att jag inte vet) Hur många har du haft? Jag är inte i din situation, men har försökt bli gravid i 1,5 år utan att lyckas. Jag och min partner är ofta nära på att ge upp, ofta. Men blir dels peppad av gynekologerna jag (vi) går till. Jag hoppas att det är värt det i slutändan. <3 hoppas du får vettig hjälp och stöd!