Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Oj så traumatiskt. Men kansle lite lite skönt att höra att det inte verkar vara något missfall ännuOj så traumatiskt! Men kanske skönt att fortfarande ha hopp... jag ställer mig väldigt skeptisk till att ta provera. Provera framkallar ju blödning för att få ut slemhinnan. Vilket inte ska ske nu! Jag hade inte tagit någon tablatt och ringt en annan gyn i morgon för en "second opinion". Uppdatera gärna<3
Vet någon av er hur lång tid det tar att få svar på spermaprover? Min man lämnade äntligen sitt prov igår efter 1.5 mån väntan! Så nu vill vi bara få svar!
Hej! Hur går det för dig??
Vet någon av er hur lång tid det tar att få svar på spermaprover? Min man lämnade äntligen sitt prov igår efter 1.5 mån väntan! Så nu vill vi bara få svar!
Hej! Hur går det för dig??
Tack för att du frågar <3
Skrev en uppdatering strax innan du skrev. Efter mitt vul igår har jag börjat blöda igen dock...
Men titta, där hade jag ju mitt svar, haha. Vi fick vårat inom 2 dygn :D
Tack för att du frågar <3
Skrev en uppdatering strax innan du skrev. Efter mitt vul igår har jag börjat blöda igen dock...
Och där kom mensjäveln igen då. Usch jag är så trött på dessa letrozole kurerna. Är inne på kur nr 5nu. Det positiva är att det är två månader kvar tills vi kan gå över till o få köra ivf om vi vill.
Okej men vad säger de? Tycker ju att de borde se om det är ett missfall..det syns tydligt om hinnan är påväg ut. Man kan ju få väldigt sköra hinnor och det är inte alltid man kan se barnet och hjärtljud så tidigt. Barnet måste ligga ?rätt? för att man ska kunna se. Man rek inte att göra vul före vecka 8 om det inte finns medicinsk anledning som tex blödning.