Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Mensen kom idag :(
Känner mig så taskig mot maken nu..men känner att jag måste få svar. Vår läkare ringde aldrig upp varken igår eller idag som det va lovat. Blir så jävla sur. Men men. Är det någon av er som kan förklara vad 106x innebär i provet? Jag fattar ingenting..
Volym 2.9ml (1.5)
Spermakoncentration 106x11 (15)
Totalt antal spermier 106x32 (40)
Totalt motila 67% (40)
Var av progressivt motila 60% (32)
Såhär såg hans ut.. det som är inom (*) är referensvärdet.. vad betyder 106x11? Betyder det att han bara hade 1166 spermier? För 106x15 blir ju 1590..är inte det normala 20milj spermier per ml?...jag fattar 0.000...*frustreradochorolig
Så frustrerande att de inte ringde upp!
Förstår inte sättet de skrev på. De borde skriva antal milj. 106x11? :/ 11 borde stå för 11 milj kanske.. men förstår inte 106..
Hoppas ni får tag på läkaren så ni kan få svar på provet. Förstår hur jobbigt det är att vara ovetande och förvirrad.
Samma här :/ tidigare har bara varit spottings..sörjer med dig!! :/
Börjar med gonal-f på söndag. Hoppas det kan få det att funka! Vill inte genomgå ivf.
Så frustrerande att de inte ringde upp!
Förstår inte sättet de skrev på. De borde skriva antal milj. 106x11? :/ 11 borde stå för 11 milj kanske.. men förstår inte 106..
Hoppas ni får tag på läkaren så ni kan få svar på provet. Förstår hur jobbigt det är att vara ovetande och förvirrad.
Vad är det? Förstår dig helt! Har du kikat på insemination?
Alltså, ingen har ens föreslagit det så tror typ inte de...gonal-f är ett fsh som används vid ivf. Jag får i lpg dos istället :)
Aha okej! Alltså hur lyckas du få Lisa att skriva ut alla saker åt dig? Själv får jag inte ens komma o kolla om jag ägglossar varje månad. Jag ska bara ta letrozol tabletterna i 6månader innan jag får komma igen.
Jag har bytt klinik! Jag ledsnade efter sist när jag träffade Sven. Innan dess har jag ju haft Lisa, Magnus, Annika, Lisa och Sven..... får du mens så lossar du väl? Annars tillbakabildas follikeln till en cysta?:)
Gillade dock inte Lisa alls, kändes okunnig!