Letrozol - följas åt?
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Hej.
Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.
Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.
Nej hinnan är rund och mäter rätt vecka så på den ser det inte ut som ett missfall. Vi gör tidigt vul pga att jag haft upprepade missfall och att jag även i denna grav haft 2 blödningar. Hon sa på senaste vul ?du är fortfarande gravid men jag blir inte lugn förrän jag ser ett foster?. Sen sa hon att jag skulle komma tillbaks nästa vecka precis när jag vill. Behövde inte boka en tid eftersom det var fullt men jag skulle komma in så tar hon mig mellan 2 patienter bara. Det känns ju skönt att veta iaf.
Vi fick just makens spermaprov på 1177...det såg inte ljust ut. Har känt på mig det enda sedan första början..får se om han får göra ett nytt prov eller om vi bara ska avvakta i två månader för att få göra en ivf sen..usch nu ska man kunna sova också med alla tankar.
Vi fick just makens spermaprov på 1177...det såg inte ljust ut. Har känt på mig det enda sedan första början..får se om han får göra ett nytt prov eller om vi bara ska avvakta i två månader för att få göra en ivf sen..usch nu ska man kunna sova också med alla tankar.
Han hade 11 i sperma mängd och referens låg på 16.. resten av värdena va bra. Volym va på 2.9 o referens där va 3.0 den va % siffrorna på omkring 60 o referens omkring 30 så det såg ju bra ut..men lät som väldigt lite antal spermier.
Han hade 11 i sperma mängd och referens låg på 16.. resten av värdena va bra. Volym va på 2.9 o referens där va 3.0 den va % siffrorna på omkring 60 o referens omkring 30 så det såg ju bra ut..men lät som väldigt lite antal spermier.
De har haft svaren i över en v..men nu tvingade jag maken att gå dit så läkaren ska ringa honom idag eller imorgon. Haha..det står bara antal spermier 11 vet inte vad det betyder.. och att 60% har god rörlighet. Jag antar att det är 11 och några nollor bakom..hoppas jag iaf haha! Men referensen va 16 så det är ganska lågt iaf..stod längst ner på pappret att det va ett lågt antal spermier och att man rek att göra ett nytt prov.
Hej!
Har du hunnit vara och kolla hur det det ut?
Mensen kom idag :(
[quote=80703230][quote-nick]light skrev 2020-10-15 15:15:05 följande:[/quote-nick][/quote]
Åh! Stort stort grattis!!! <3