• Ok1020

BIM maj

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

• Svar på tråden BIM maj
  • Tessi1

Helvete jävla skit mens :( jag hatar dig och försvinn från min kropp:( ååååååh :/

• pixpoxy
    Sobioor skrev 2019-05-13 14:50:54 följande:

Åh gud va spännande!!? Här går tiden alldeles för långsamt :/ förhoppningsvis så är du bara en låghormonare <3 håller tummarna att tant röd inte dyker upp!

Beställde hem ClearBlue och tänkte att jag får väl vänta ut tiden. Brukar ju få rätt rejäl mensvärk när det är dags och nu känns det mer som inbillad småvärk. Och tappen är inte alls ?mensig?
  • Sobioor
    Butembobaby skrev 2019-05-13 23:00:51 följande:
    * Illamående, Gasig, har ingen aptit, metallsmak i munnen, nedstämdhet,mycket flytningar
    *Är på ÄL+7 idag har pinpointat ÄL med hjälp av tester samt temp, så känner mig rätt säker :) 
    * Har testat negativt idag med testlagrets sticka.
    Men ÄL+7 är ju rätt tidigt så tycker du ska testa igen om 2 dagar :D du har ju flera symptom. Tycker de låter lovande, håller tummarna!!
    Tjoppa12 skrev 2019-05-13 23:24:45 följande:
    Min pms,ömma bröst och humör osv verkar lysa med sin frånvaro. Mycket flytningar, en del smärtor i "tjejmagen" ..blir väldigt lätt för varm och svettig.

Jag är nog på ÄL+13 enligt min app som bruuukar ha rätt

Tänkte testa på bim+1 om mensen inte kommit, det blir alltså på onsdag
    Flera symptom ju!! Gud va spännande, håller tummarna <3
    LittleAngelbeat skrev 2019-05-13 23:41:57 följande:
    Idag är jag på ÄL+10. Beräknad mens om 2dagar om jag räknat rätt.

Har precis lagt upp ett inlägg med hur varje dag mellan ägglossning och ÄL +10 har sett ut med symptom + tankar om du vill läsa :) nouw.com/michaelajohansson/fran-al-till-al-10-dag-for-dag-35926588

Tanken är att jag ska testa imorgon men är så sjukt nervös att det ska bli negativt trots mina symptom. Har inte kört några gravtest alls utan blev rekommenderad av min vän som är barnmorska att vänta minst till ÄL11-12 då man sällan ser resultatet innan de dagarna så nu sitter man här och kan inte somna. Har köpt ett clearblue testa tidigt ( fall jag har fel BIM dag i appen ) och 2 clearblue digitala med vecko indikation som jag kan ta på ÄL+12-13 ev om jag plussar imorgon så ska jag dubbel kolla med ett digitalt också efter testa tidigt testet.

Har höga förhoppningar men sen är väl sannolikheten inte jätte stor att plussa på första försöket trots symptom.. (nervös!)

Vilken bra och informativt inlägg! Tack för att du delar med dig :) Såg att du är gamer som mig haha fasen va roligt!! Hur lång cykel har du? Jag har en fas mellan ÄL och BIM på 15 hela jävla dagar :( känns så mycket längre än din.

Har du hunnit testa än?? <3 Så sjukt spännande verkligen!

• Sobioor
    Tessi1 skrev 2019-05-14 07:13:38 följande:

Helvete jävla skit mens :( jag hatar dig och försvinn från min kropp:( ååååååh :/

Åh va trist :( håller verkligen tummarna för dig att det tar sig på nästa försök <3 vet hur de känns kram
  • Tessi1
    Sobioor skrev 2019-05-14 07:43:43 följande:

Åh va trist :( håller verkligen tummarna för dig att det tar sig på nästa försök <3 vet hur de känns kram

Tack det hoppas jag med :( kram
  • Sobioor

I morse när jag kände på tappen så va den så långt upp att jag nästan inte kände den. Stängd och hård. Har som en lätt brännande känsla över äggstockarna ibland & som en ömhet i vad som känns som ligamenten, mina flytningar har upphört helt.

Känner mig inte speciellt hoppfull faktiskt, även om jag idag endast är på ÄL+8 och  CD 23.

• Sobioor
    pixpoxy skrev 2019-05-14 07:51:44 följande:

Hoppar över till Junitråden

Nej är det sant? Blev det mens ändå? <3 stor kram till dig
  • MiaAhlin

Igår hade jag ägglossning, skulle börja jobba tidigt så steg upp vid halv fyra. Hade ont redan då och det satt i ända till 10. Lite lätt molande den dess. Idag hade tempen stigit från min vanliga 36,8 till 37,2. Hoppas det har tagit sig! Mors dag nästa söndag blir en bra dag att testa tänkte jag, då är jag på äl+12 :)

Hur många av er har märkt av nidblödning? Jag har aldrig fått det och jag har varit gravid totalt 5 ggr (varav 1 mf och 1 abort).

Svar på tråden BIM maj