BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Min menscykel är 25 dagar. Någon mer som har en menscykel på 25 dagar?
Helvete jävla skit mens :( jag hatar dig och försvinn från min kropp:( ååååååh :/
Åh gud va spännande!!? Här går tiden alldeles för långsamt :/ förhoppningsvis så är du bara en låghormonare <3 håller tummarna att tant röd inte dyker upp!
Helvete jävla skit mens :( jag hatar dig och försvinn från min kropp:( ååååååh :/
Hoppar över till Junitråden
Åh va trist :( håller verkligen tummarna för dig att det tar sig på nästa försök <3 vet hur de känns kram
I morse när jag kände på tappen så va den så långt upp att jag nästan inte kände den. Stängd och hård. Har som en lätt brännande känsla över äggstockarna ibland & som en ömhet i vad som känns som ligamenten, mina flytningar har upphört helt.
Känner mig inte speciellt hoppfull faktiskt, även om jag idag endast är på ÄL+8 och CD 23.
Hoppar över till Junitråden ![]()
Igår hade jag ägglossning, skulle börja jobba tidigt så steg upp vid halv fyra. Hade ont redan då och det satt i ända till 10. Lite lätt molande den dess. Idag hade tempen stigit från min vanliga 36,8 till 37,2. Hoppas det har tagit sig! Mors dag nästa söndag blir en bra dag att testa tänkte jag, då är jag på äl+12 :)
Hur många av er har märkt av nidblödning? Jag har aldrig fått det och jag har varit gravid totalt 5 ggr (varav 1 mf och 1 abort).