BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
I morse när jag kände på tappen så va den så långt upp att jag nästan inte kände den. Stängd och hård. Har som en lätt brännande känsla över äggstockarna ibland & som en ömhet i vad som känns som ligamenten, mina flytningar har upphört helt.
Känner mig inte speciellt hoppfull faktiskt, även om jag idag endast är på ÄL+8 och CD 23.
Igår hade jag ägglossning, skulle börja jobba tidigt så steg upp vid halv fyra. Hade ont redan då och det satt i ända till 10. Lite lätt molande den dess. Idag hade tempen stigit från min vanliga 36,8 till 37,2. Hoppas det har tagit sig! Mors dag nästa söndag blir en bra dag att testa tänkte jag, då är jag på äl+12 :)
Hur många av er har märkt av nidblödning? Jag har aldrig fått det och jag har varit gravid totalt 5 ggr (varav 1 mf och 1 abort).
Hejsan!
Jag hade lovat mig själv att inte gå in på FL och läsa+skriva och här sitter jag nu..
Min historia är MF i v6+5 i februari. Sedan dess har jag varit skengravid vaaarje månad. Är säkert det nu också. Men så här är det, hade äl-flytning den 30/4, myste 30/4 och 1/5. Tog äl-test som var Pos den 3/5, myste 3-4-5/5. Fick även ont i brösten den 3.. och ytterligare någon dag senare ont i bröstvårtorna och de blev styvna för minsta beröring (nytt för mig). Nu har det gått över i bröstvårtorna men fortsatt ont i bröst, något pirr/ont ibland i livmodern. Kissar oftare, yr och väldigt lätt illamående efter jag ätit. Blodtrycksfall så att jag måste sätta mig ned.
Har bim den 19/5 och fan vad tiden går långsamt. Har lovat mig själv att inte testa innan.. men.. vill så gärna veta men är samtidigt rädd för att det inte ska visa ngt.
Oh! Långt inlägg.
Jag tänker testa mig på ÄL+11 som tidigast och det borde va på fredag ^^,Jag är på dag 23 i min cykel idag, hur lång är din? Min har också varit väldigt oregelbunden sen senaste barnet i september i fjol. Och sen med vårat MF förra månaden så vet jag inte om jag vågar lita på BIM denna månad. ÄL+8 idag iaf om jag kan lita på clearblues digitala äl test..
Är på ÄL+11 idag och plussade! Trodde inte det skulle gå på första försöket! <3
För de som är intresserade får ni gärna följa resan + symptom osv på min blogg,
nouw.com/michaelajohansson/gravid-35928162
Lycka till allihopa!

Lycka till allihopa!
Lycka till allihopa!
Det skulle absolut inte vara några ?? Vet inte varför det blev så skulle vara en glad gubbe :)
Lycka till allihopa!