• grossess

BIM Juni

Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

• Svar på tråden BIM Juni
  • Irene122

Hej tjejer! Jag har varit rätt tyst denna månad, blev så besviken när mensen kom förra månaden. Imorse på bim -2 visade stickan positivt. Känns overkligt! Har knappt haft några symptom, mens lite molvärk som mensvärk. Grattis till er alla andra som plussat. Ni som inte plussat än, jag vet hur det känns, lycka till, er tur kommer :)

• Nymphadora
    Löken370 skrev 2019-06-08 00:26:57 följande:

Hej!

Är på BIM-5 idag och känt lite mensvärk, även känt mensvärk några dagar innan idag så känns som att mensen kommer komma denna månad också... Fyfan! Mår så dåligt av att vänta på BIM alltså...

kan ju mycket väl vara växtvärk eller annat men det känns så hopplöst att hoppas om det visar sig vara negativt, kommer må så dåligt av ett negativt test eller mens :(

Någon som har några peppande ord?

Från vad jag har läst mig till här på FL skiljer det sig supermycket från person till person och graviditet till graviditet både när man kan känna första symptomen och vad man känner. Så innan mensen har kommit eller man har plussat finns det alltid en chans! Håller tummarna för dig! Jag håller verkligen med dig om att det är jobbigt att vänta! ????
  • Nymphadora
    Irene122 skrev 2019-06-08 08:28:51 följande:

Hej tjejer! Jag har varit rätt tyst denna månad, blev så besviken när mensen kom förra månaden. Imorse på bim -2 visade stickan positivt. Känns overkligt! Har knappt haft några symptom, mens lite molvärk som mensvärk. Grattis till er alla andra som plussat. Ni som inte plussat än, jag vet hur det känns, lycka till, er tur kommer :)

Åh, stort grattis! :D
  • Babycakes79

Igår fick jag glad gubbe, på kvällen. Var negativt på morgonen men fick en känsla så testade igen..

Vi hade sex igår kväll och tänkte väcka honom strax:) Hur länge efter glad gubbe brukar ni ha sex?

• Issa90
    Babycakes79 skrev 2019-06-08 08:30:56 följande:

Igår fick jag glad gubbe, på kvällen. Var negativt på morgonen men fick en känsla så testade igen..

Vi hade sex igår kväll och tänkte väcka honom strax:) Hur länge efter glad gubbe brukar ni ha sex?

Vi hade sex en gång när vi fick blinkande gubbe sedan en gång dagen vi fick fast och de resulterade i bebis :D
  • Irene122
    Nymphadora skrev 2019-06-08 08:30:13 följande:

Åh, stort grattis! :D

Tack så mycket fina du!!!
  • Lustablong
    Gabriela11 skrev 2019-06-08 08:11:49 följande:

Testade nu i morse. Inte gravid och på ett vanligt test helt blankt. Nu väntar jag mensen !!

Hur går det för dig?

Testade neg igår så bara att invänta tant röd har dock inga känningar av att mensen är på väg vilket jag alltid brukar göra. Får avvakta helt enkelt.
  • Lustablong
    Irene122 skrev 2019-06-08 08:28:51 följande:

Stort grattis!
  • Gabriela11

Min mens är alltid punktlig. Kommer alltid på morgonen. Nu har den inte kommit..ännu iallafal. Testade neg imorse

Svar på tråden BIM Juni