• Anonym (Sorgligt)

Vad tror du hände Madeleine McCan?

Vad tror du hände Madeleine McCann?

Sitter just nu och tittar på Netflix dokumentär om detta fall. Det är så sorgligt.

Jag tycker dock att det är konstigt att lämna barnen och gå ut och äta. Men det kanske är en kulturell grej? En treåring kan ju vakna och vandra iväg hur som.

• Svar på tråden Vad tror du hände Madeleine McCan?
  • Anonym (Jag vet)
    Tiina87 skrev 2019-05-08 22:04:00 följande:

Att dem reagerar på likdoft kan ju vara efter äldre mord... långsökt med ändå rimligt. Det var ju varken deras bil eller rum/lägenhet.

Jo, det var i deras hotellrum och i deras hyrbil, vilket tyder på att de flyttat kroppen från det första gömstället. Det var även i huset de hyrde efter hotellet. Blodhunden reagerade på samma ställe som likhunden och man hittade blodspår i hyrbilen med flickans dna. All bevisning tyder på att föräldrarna har gömt kroppen. De kände en pedofil som bodde i byn i Portugal och har tidigare förekommit i pefofilutredningar. Allt detta kan du se i oliks dokumentärer.
  • Tiina87
    Anonym (Jag vet) skrev 2019-05-08 23:23:17 följande:

Jo, det var i deras hotellrum och i deras hyrbil, vilket tyder på att de flyttat kroppen från det första gömstället. Det var även i huset de hyrde efter hotellet. Blodhunden reagerade på samma ställe som likhunden och man hittade blodspår i hyrbilen med flickans dna. All bevisning tyder på att föräldrarna har gömt kroppen. De kände en pedofil som bodde i byn i Portugal och har tidigare förekommit i pefofilutredningar. Allt detta kan du se i oliks dokumentärer.

Ja, det var i deras hotellrum och deras hyrbil. Men inget som de ägde.

Man misstänkte att det var hennes dna men gick väl aldrig att fastställa. Sedan kan blodspår vara efter näsblod, klämt finger etc.
  • Anonym (Rationell)

Jag tror hon rymde. Kanske hade hon bråkat med sin mamma eller pappa tidigare på dagen och bestämde sig för att sticka. Det händer oftare än man tror. 

• Anonym (kalle)
    Anonym (Rationell) skrev 2019-05-09 02:32:35 följande:

Jag tror hon rymde. Kanske hade hon bråkat med sin mamma eller pappa tidigare på dagen och bestämde sig för att sticka. Det händer oftare än man tror. 

inte en 3-åring och på kvällen dessutom.
  • Anonym (kalle)
    louisa83 skrev 2019-05-08 22:50:17 följande:
    Det är självklart inte samma sak, men jag tror att folk försöker sig få en uppfattning om vad det är för typ av människor, är de reko, kan man lita på det de säger? Det är alltså viktigt för fallet i sig att försöka förstå om det här är ansvarsfulla föräldrar.

Jag själv tycker att barnens ålder är avgörande för om man kan lämna dem själva eller inte. 
    ja exakt så.
  • Anonym (kalle)
    Anonym (Jag vet) skrev 2019-05-08 23:10:24 följande:
    ... och de kände pedofilen Clement Freud som bodde i Praia da Luz i Portugal. De besökte honom efter flickans försvinnande. 
    Fast jag tror inte du kan lita helt på youtube-dokumentärer

Men har också tänkt på den där Clement Freud. Att han kan ha nåt att göra med det. Läste en artikel om ett av hans tidigare offer som sade att man inte kan tro det om honom, då han är en vältalig, trevlig och lärd person, men att han i själva verket är en sexförbrytare.
  • Anonym (Fy)
    Anonym (Jag vet) skrev 2019-05-08 23:23:17 följande:

Kände dom en pedofil?!!
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Rationell) skrev 2019-05-09 02:32:35 följande:

Du är medveten om att hon var 3 år vid tidpunkten?
  • Anonym (Jag vet)
    Tiina87 skrev 2019-05-08 23:37:09 följande:

Ja, det var i deras hotellrum och deras hyrbil. Men inget som de ägde.

Man misstänkte att det var hennes dna men gick väl aldrig att fastställa. Sedan kan blodspår vara efter näsblod, klämt finger etc.

Jo, man hittade visst liklukt på saker som de ägde, bland annat mammans byxor och fler saker som jag inte minns. FÖRÄLDRARNA säger att de inte hittade det på saker som de ägde, utredningen säger motsatsen. DNAt som de hittade VAR Madeleines, men föräldrarna säger att det inte gick att säkerställa. Det gjorde det visst. Föräldrarna säger att de inte längre är misstänkta i Portugal, men det är de visst, bara det att man inte kan sätta dem i fängelse om inte kroppen hittas eller de erkänner. Föräldrarna säger en massa saker därför att de under alla år har getts utrymme i media att säga en massa saker och påverka människor. Det är mycket anmärkningsvärt att man som misstänkt får yttra sig om fallet på det viset. Madeleines mamma tvättade Madeleines favoritnalle efter försvinnandet, vilket många ifrågasatte. Hade man annars hittat liklukt på den också? Mamman själv svarar att det var för att den var solkig, men vem vill tvätta bort sitt försvunna barns lukt från en nalle? Allt som föräldrarna har sagt och gjort i den här härvan är misstänkt.
  • Pierott
    Anonym (Jag vet) skrev 2019-05-09 15:57:02 följande:

Jo, man hittade visst liklukt på saker som de ägde, bland annat mammans byxor och fler saker som jag inte minns. FÖRÄLDRARNA säger att de inte hittade det på saker som de ägde, utredningen säger motsatsen. DNAt som de hittade VAR Madeleines, men föräldrarna säger att det inte gick att säkerställa. Det gjorde det visst. Föräldrarna säger att de inte längre är misstänkta i Portugal, men det är de visst, bara det att man inte kan sätta dem i fängelse om inte kroppen hittas eller de erkänner. Föräldrarna säger en massa saker därför att de under alla år har getts utrymme i media att säga en massa saker och påverka människor. Det är mycket anmärkningsvärt att man som misstänkt får yttra sig om fallet på det viset. Madeleines mamma tvättade Madeleines favoritnalle efter försvinnandet, vilket många ifrågasatte. Hade man annars hittat liklukt på den också? Mamman själv svarar att det var för att den var solkig, men vem vill tvätta bort sitt försvunna barns lukt från en nalle? Allt som föräldrarna har sagt och gjort i den här härvan är misstänkt.

Hundarna markerade även på Madeleines gosedjur som mamman bar runt på överallt. Några tröjor som både tillhörde mor och dottern tror jag det var.
Svar på tråden Vad tror du hände Madeleine McCan?