• Miluci

Följas åt till plus! 2020

Tänkte vi kunde ha en liten grupp med folk som kan följas åt fram till pluss! Om de är flera än jag som känner att de kan vara skönt att få skriva av sig hur man känner, jämföra med andra som är ungefär på samma dag och få längta och drömma tillsammans!

Jag är 26 år och mamma till en 2018 bebis och nu planerar vi syskon till henne och hoppas innerligt att få en liten 2020 bebis :)

Välkomna! <3

• Svar på tråden Följas åt till plus! 2020
  • Anonym (Lisa)

Och bilden såklart, kom inte med i inlägget! ;

• Anonym (Lisa)

Dagens alltså underst. Visst är det väl en stegring?

• Flemmsiss

En till som går och väntar på det där plusset. Har mens just nu och väntar på att den ska ta slut och vi får försöka göra bebis här ????

Men denna väntan alltså?

Vill så gärna följas åt med er och stötta varandra

• Flemmsiss

En till som går och väntar på det där plusset. Har mens just nu och väntar på att den ska ta slut och vi får försöka göra bebis här ????

Men denna väntan alltså?

Vill så gärna följas åt med er och stötta varandra

• Espresso

Tog ett positivt ägglossning nu på förmiddagen så sautan i gautan vad det ska liggas ikväll och i morgon hehe

• Theresesvea
    Espresso skrev 2019-06-17 15:57:54 följande:

Tog ett positivt ägglossning nu på förmiddagen så sautan i gautan vad det ska liggas ikväll och i morgon hehe

Åh vad härligt! Ha så skoj ;)
  • Theresesvea
    Anonym (Lisa) skrev 2019-06-17 12:39:39 följande:

Dagens alltså underst. Visst är det väl en stegring?

Ser onekligen ut som en stegring och som att äl är på ingående ????
  • Anonym (Lisa)
    Espresso skrev 2019-06-17 15:57:54 följande:

Woop woop, kör på!!
  • Helenha4

Mensen äntligen slut så nu dags för försök 2, bebis nummer 5.... vårt förra barn blev till på försök 1 så jag hade glömt hur jobbig denna väntan är....

• Espresso

Tempen störtdök i morse så skulle gissa på att FF sätter ut ägglossning till idag, hoppas på en fin stegring i morgon. Ska ta ett äl-test idag också. Hann ligga igår, i morse och förhoppningsvis en gång till idag så får vi se om det gör susen. CD 13 idag.

Svar på tråden Följas åt till plus! 2020