Hoppas96 skrev 2019-06-10 16:36:20 följande:
Hej alla!
Här är en som googlat på tidiga graviditetssymtom hela natten.. Jag och min sambo (par sedan 7,5 år tillbaka) är 24 år gamla och båda studenter. Jag har en enorm barnlängtan och vår plan var att ta ett beslut i höst ifall vi ska köra då, då har vi iallafall safeat att det inte kommer en bebis innan examen i juni.
Han har varit mer osäker än jag dock.
Vi skyddar oss inte nu, pga dålig upplevelse av spiral som fick tas ut och sedan vidriga biverkningar av nuvaring. Vi har försökt vara lite medvetna genom appen clue.
Nuläge: hade enligt appen ÄL i torsdags 6/6. Vi hade sex utan skydd men "finska rycket" på tors, och delvis kondom på fredagen. MEN, på torsdagen torkade jag mig med en bit papper han lämnat på sängen som jag trodde var till mig, men det visade sig att han hade använt den. Ja, jag kunde ju inte göra annat än att torka bort med ny bit papper och vatten. Vi sa att det inte borde vara någon fara för graviditet, men kom fram till att OM det skulle bli så så kör vi. Nu går jag såklart runt och hoppas själen ur mig själv!
I lördags kände jag stick och molvärk en kort stund i magen. Mensvärksliknande känsla igår natt och drömmar om graviditet. Har beställt hem 3st tidiga test som jag tänkte ta fredag, lördag och söndag.. Är idag på BIM-10. Och det har man ju läst folk plussa på! Ville verkligen köpa ett idag men känner samtidigt att jag inte vågar för att jag kommer bli besviken. Tänk om jag inbillat mig symptomen? Jag tror inte att vi aktivt kommer försöka ifall detta blir negativt. Så håller tummarna nu.
Hoppas på att kunna hålla några främlingar i handen genom detta forum och att vi kan bolla med varandra???? nu vet ni min(långa) story.
Om du torkat dig på ett papper så skulle jag nog vilja påstå att de är väldigt liten chans att du blivit gravid pga detta.