• Miluci

Följas åt till plus! 2020

Tänkte vi kunde ha en liten grupp med folk som kan följas åt fram till pluss! Om de är flera än jag som känner att de kan vara skönt att få skriva av sig hur man känner, jämföra med andra som är ungefär på samma dag och få längta och drömma tillsammans!

Jag är 26 år och mamma till en 2018 bebis och nu planerar vi syskon till henne och hoppas innerligt att få en liten 2020 bebis :)

Välkomna! <3

• Svar på tråden Följas åt till plus! 2020
  • Coka

[quote=79679562][quote-nick]Anonym (Påhittatnamn) skrev 2019-06-09 17:33:41 följande:[/quote-nick]Vi låg varje dag vid ägglossning! Vi låg sammanlagt 7 gånger runt ägglossning, 5 dagar innan ägglossning, på ägglossningsdagen och 1 dag efter ägglossning. Vet dock inte om det har tagit sig! Inte haft BIM än[/

Inte här heller. Har om 5 dagar tog ett ägglossningstest idag och det visade ett svagt streck. Men tror inte det äe något. Läste att det kan visa ändå.

• Anonym (Påhittatnamn)
    Daphodil skrev 2019-06-09 18:18:31 följande:

Inte trifasiskt, men det måste det ju inte vara. Om du tar ett test idag borde du kunna få svar om du är gravid eller ej

Måste jag inte vänta tills imorgon iallafall så jag kan ta med morgon urinet?
  • Anonym (Påhittatnamn)
    Coka skrev 2019-06-09 18:46:20 följande:

[quote=79679562][quote-nick]Anonym (Påhittatnamn) skrev 2019-06-09 17:33:41 följande:[/quote-nick]Vi låg varje dag vid ägglossning! Vi låg sammanlagt 7 gånger runt ägglossning, 5 dagar innan ägglossning, på ägglossningsdagen och 1 dag efter ägglossning. Vet dock inte om det har tagit sig! Inte haft BIM än[/

Inte här heller. Har om 5 dagar tog ett ägglossningstest idag och det visade ett svagt streck. Men tror inte det äe något. Läste att det kan visa ändå.

Så läskigt att testa ju haha har bara 2 gravtest så vill inte slösa, där emot har jag massa äl tester så kanske kan ta ett sånt bara för skojsskull haha
  • Bulan95

Har bim+7 idag, tagit två gravtest bim+5 som va negativt. Hur är detta möjligt?

Min mens brukar komma exakt samma dag varje månad. Så jobbigt att inte veta :(

• Daphodil
    Anonym (Påhittatnamn) skrev 2019-06-09 19:12:27 följande:

Måste jag inte vänta tills imorgon iallafall så jag kan ta med morgon urinet?

12 dagar efter ÄL finns stor chans att du får svagt positivt, när som helst på dagen.
  • Anonym (Påhittatnamn)

Tog ett ägglossnings test NU! Och efter inte ens en minut var testet såhär starkt!

Vet inte varför jag tog ett ägglossnings test, känns bara helskumt men är det möjligt att det kan vara en graviditet

• Anonym (Mini)

Skulle nog våga säga till 99 % att det där ger utslag p.g.a graviditet, om du är nära bim graviditet brukar ge snabba, väldigt starka utslag på äl-tester. Gjort så för mig två gånger också

Anonym (Påhittatnamn) skrev 2019-06-09 21:06:30 följande:

Tog ett ägglossnings test NU! Och efter inte ens en minut var testet såhär starkt!

Vet inte varför jag tog ett ägglossnings test, känns bara helskumt men är det möjligt att det kan vara en graviditet

• Anonym (Påhittatnamn)
    Anonym (Mini) skrev 2019-06-09 21:10:10 följande:

Skulle nog våga säga till 99 % att det där ger utslag p.g.a graviditet, om du är nära bim graviditet brukar ge snabba, väldigt starka utslag på äl-tester. Gjort så för mig två gånger också

Åh! Börjar nästan gråta nu!!! Jag hoppa verkligen det är så!! Ska ta ett riktigt test imorgon bitti tänkte jag
  • Anonym (Mini)

Håller tummarna men tror verkligen du får ett positivt grav-test

Anonym (Påhittatnamn) skrev 2019-06-09 21:11:39 följande:

Åh! Börjar nästan gråta nu!!! Jag hoppa verkligen det är så!! Ska ta ett riktigt test imorgon bitti tänkte jag

• Issa90
    Anonym (Påhittatnamn) skrev 2019-06-09 21:06:30 följande:

Jag tog clearblue digitala äl dagen innan bim och de gav glad gubbe nu dagen därpå tog jag vanligt gravtest digital och ja jag är gravid :D
Svar på tråden Följas åt till plus! 2020