BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Tack!! Ska åka till apoteket senare idag och köpa ett testa tidigt. Dom ska ju mäta så lite som 10iu!är det där nu? I så fall GRATTIS! När hade du BIM? <3
Detta tog jag imorse. Tror äl +9. Så kass på detta men jag ser ju ett tydligare sträck i verkligheten. Detta är ett testa tidigt från typ rfsu tror jag. Är cb bättre?

Nu har det nog gått åt skogen igen... Är ju gravid nu igen men idag på BIM + 1 har jag fått bruna flytningar. Det var precis så det började när jag fick missfall i v.6 förra månaden. Bara att vänta nu då och se vad som händer men det känns inte så hoppfullt :(
Bim -3-4 idag och tog ett clearblue early som var blankt ???? känns så tråkigt! Jag som verkligen hoppades på att det skulle bli positivt. Håller mig kvar i tråden tills bim.
Jag tog även ett digitalt direkt efter jag tog mitt early som visade 1-2 veckor :) har BIM imorgon haha!
Nu har det nog gått åt skogen igen... Är ju gravid nu igen men idag på BIM + 1 har jag fått bruna flytningar. Det var precis så det började när jag fick missfall i v.6 förra månaden. Bara att vänta nu då och se vad som händer men det känns inte så hoppfullt :(
Hade BIM i 3/7 och fick mensen samma dag, sen skulle nästa BIM bli 2/8 med äl på torsdag. Eftersom vi försökt bli gravida i snart ett år så tänkte jag använda äl-test denna gång och det visade att jag har äl idag!???? Dvs 4 dagar tidigt! Kanske inte så konstigt att vi inte blivit gravida än?! Så nu skriver jag in mig igen på listan med BIM 29/7 och ber till högre makter att det går vägen!

Hej,
Har läst här ett tag men inte skrivit något. BIM nu på torsdag. Självklart har jag inte kunnat hålla mig, utan har testat i flera dagar. Nu i morse syntes äntligen ett svagt streck!
Om allt går vägen blir detta mitt tredje barn (Har 2 barn sedan tidigare, 10 och 9 år), men detta blir första barnet tillsammans med min sambo. Första barnet för honom.
Jag är 40, sambon 36. Vi har precis börjat försöka, och efter att ha läst statistiken var jag beredd på ett långt kämpande. Lyckades dock på första försöket, vilket känns fantastiskt! Nu håller vi tummarna för att det stannar kvar. :)
Grattis ni andra som plussat, och varmt lycka till till er som väntar!
Bim -3-4 idag och tog ett clearblue early som var blankt ???? känns så tråkigt! Jag som verkligen hoppades på att det skulle bli positivt. Håller mig kvar i tråden tills bim.