BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
BIM LISTA
1/7 Evi82, Lillaräkan1919, Love5
2/7 Jphoppas
3/7 Längtar, Soltroll, Pepsin, Mima93
4/7 Nicciz
5/7 tigerbaby
6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ
7/7 Lustablong, sara11, tillyra
8/7 joss1234
9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81
10/7 CaRH, FrokenF89
11/7 Förstabarnet123
12/7 Phoworray
13/7 KronisktFörvirrad, macarons
14/7 Majja92, Saga92, Äldremom37
15/7 Adlitam, Sofiakarin
16/7 efterfest
17/7 myrkrypet, SaSeLa, LBP91 , YaseminL, Zyprexa
18/7 Mamma2014
19/7 VictoriaBerggren
20/7 hundenhubbe, tiolina
21/7 Cachy
22/7 glitterhitta
24/7 Mathilda999
27/7 FruA2019
29/7 Isafina, Agnesplan, Pepsin
30/7 Moizen, Pixpoxy, Mima93
31/7 Espresso
BIM + 3 idag och ingen Mens i sikte, känns lite konstigt i kroppen. Har varit gravid 3 gånger tidigare, så känns lite som dessa gånger, tänker vänta med att köpa gravtest tills Fredag tänkte jag..(om jag, kan hålla mig ;) )

BIM-1 tog ett test imorse, toknegativt. Känns inte som att mensen är på g... Men men, får väl vänta in den då :(
Superblankt test! Hoppar över till augustitråden! Lycka till ni som är kvar :D
Mensen kom med dunder o brak imorse så lämnar denns gruppen nu...kommer nog lämna familjeliv helt. För deppigt att se alla som plussar just nu....jätteglad för deras skull men för jobbigt att se för mig just nu...
Jag håller tummarna till er alla som väntar på plus! hoppas ni får era efterlängtade plus snart!
Jag är på bim+3..testade på bim-5 och fick jättesvag streck. Idag fick sambon gå till apoteket och köpa ett test. Han kom tillbaka med den billigaste han kunde hitta (hade förväntat mig med en Clearblue) :)
Men det funkade ändå. Fick starkare streck nu!

Stort grattis!! ![]()
Jag håller tummarna till er alla som väntar på plus! hoppas ni får era efterlängtade plus snart!
Jag är på bim+3..testade på bim-5 och fick jättesvag streck. Idag fick sambon gå till apoteket och köpa ett test. Han kom tillbaka med den billigaste han kunde hitta (hade förväntat mig med en Clearblue) :)
Men det funkade ändå. Fick starkare streck nu!
Stort grattis!!
Gå med i gruppen om de som försök i mer än 8 månader istället :) mycket peppande och stöttande grupp!
Mensen kom med dunder o brak imorse så lämnar denns gruppen nu...kommer nog lämna familjeliv helt. För deppigt att se alla som plussar just nu....jätteglad för deras skull men för jobbigt att se för mig just nu...