• Nicciz

BIM juli 2019

Startar en tråd för juli. All lycka

BIM lista

4/7

• Svar på tråden BIM juli 2019
  • Sofiiakarin
    hundenhubbe skrev 2019-07-14 13:14:27 följande:

Gör de och uppdatera här imorgon bitti :D hjälper gärna till att analysera om de behövs! Lycka till!

Tack! <3
  • glitterhitta

Idag är jag på äl+6 och progesteronet gör verkligen sitt då jag är illamående och svullen. Idag är första dagen ett befruktat ägg skulle kunna fästa och jag hoppas att det är precis det som sker i min livmoder inom en snar framtid :D
    Sista semesterdagen idag däremot, ser inte alls fram emot att vara tillbaka på jobbet imorgon :(

• Millemupp

Har antagligen BIM imorgon. Igår morse vaknade jag av rejäl mensvärk, så att jag t o m räknade med tidig mens och tog en värktablett. Efter det försvann det bara. Ff ingen mens (skulle kunna bli imorgon eller tis). Någon som varit med om nåt liknande?

• Saga92

Min svaga skugga på graviditetstestet för fyra dagar sedan var någonting trots allt. Idag på BIM är det ett solklart plus :) Jag är glad såklart men nervös. Hade ju ett missfall i v.6 i juni så tänker mycket på det. Jag hoppas detta går vägen.

• Sofiiakarin
    Saga92 skrev 2019-07-14 15:33:29 följande:

Min svaga skugga på graviditetstestet för fyra dagar sedan var någonting trots allt. Idag på BIM är det ett solklart plus :) Jag är glad såklart men nervös. Hade ju ett missfall i v.6 i juni så tänker mycket på det. Jag hoppas detta går vägen.

Åh va härligt! En liten marsbebis hoppas vi på! <3 stort grattis!
  • hundenhubbe

Stort grattis! :D
  • Anonym (macarons)
    Daphodil skrev 2019-07-13 21:29:19 följande:

Har du inte testat sen dess alltså? Vilken disciplin Hoppas du får ett stort plus!

nee har inte testat sedan dess hehe. Tack :) :)
  • Anonym (macarons)

Grattis!! :)
  • Paramore1

Tog detta precis, så kunde inre hålla mig från att ta ett digitalt som jag väntar på svar från

• Paramore1

Och detta blev svaret!!!! Kan meddela att jag är typ chockad... vi har försökt i 2 år och har en dotter på 8 år, fick missfall förra året när tjejkompisen var i samma vecka som mig. Nu kommer jag gå och oroa mig till döds....
Svar på tråden BIM juli 2019