BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Gör de och uppdatera här imorgon bitti :D hjälper gärna till att analysera om de behövs! Lycka till!
Idag är jag på äl+6 och progesteronet gör verkligen sitt då jag är illamående och svullen. Idag är första dagen ett befruktat ägg skulle kunna fästa och jag hoppas att det är precis det som sker i min livmoder inom en snar framtid :D
Sista semesterdagen idag däremot, ser inte alls fram emot att vara tillbaka på jobbet imorgon :(
Har antagligen BIM imorgon. Igår morse vaknade jag av rejäl mensvärk, så att jag t o m räknade med tidig mens och tog en värktablett. Efter det försvann det bara. Ff ingen mens (skulle kunna bli imorgon eller tis). Någon som varit med om nåt liknande?
Min svaga skugga på graviditetstestet för fyra dagar sedan var någonting trots allt. Idag på BIM är det ett solklart plus :) Jag är glad såklart men nervös. Hade ju ett missfall i v.6 i juni så tänker mycket på det. Jag hoppas detta går vägen.

Min svaga skugga på graviditetstestet för fyra dagar sedan var någonting trots allt. Idag på BIM är det ett solklart plus :) Jag är glad såklart men nervös. Hade ju ett missfall i v.6 i juni så tänker mycket på det. Jag hoppas detta går vägen.
Har du inte testat sen dess alltså? Vilken disciplin Hoppas du får ett stort plus!
Tog detta precis, så kunde inre hålla mig från att ta ett digitalt som jag väntar på svar från