BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Tog detta precis, så kunde inre hålla mig från att ta ett digitalt som jag väntar på svar från
åhh Grattis!! :) testade du på din bim?
Hej!
Hoppar in här jag med. Hade ägglossning igår och nu börjar den eviga väntan på BIM, som blir den 27/7. Är såå otålig, vill veta nu. Detta är vårt tredje försök, gjorde ett försök i feb och ett i maj och nu är vi igång igen.
Grattis till alla er som fått plus och för er som väntar håller jag tummarna!
Jag ska ha BIM på tisdag :) det första var ett early och dom upplever jag inte brukar bli så starka! Strecket syntes till och med innan kontrollsttecket kom fram.
Va tror ni? Syns tydligare i verkligheten men ändå svagt. Äl +9 idag och BIM-3. De e i te ett testa tidigt för jag hade bara ett vanligt hemma. Så de mäter från 25iu. Ska köpa nya i dag och ta ett nytt i morgon eller övermorgon.

Såg nu att de blev med fel bilder haha. De där med grönt är ett som måste ha varit felaktigt då färgen flöt ut. De va den med blått som va de riktiga som ja tog i morse.doxk ser jag att de inte alls syns lika tydligt här på FL :/
Det sista (gråa) ser positivt ur ! Hoppas !!
Såg nu att de blev med fel bilder haha. De där med grönt är ett som måste ha varit felaktigt då färgen flöt ut. De va den med blått som va de riktiga som ja tog i morse.doxk ser jag att de inte alls syns lika tydligt här på FL :/

Det sista (gråa) ser positivt ur ! Hoppas !!
Prova ett cb early! Jag fick ett nästan osynligt streck med mina stickor, sen ser du det strecket jag fick på early! Och det är samma dag! Kan bifoga mina här så ser du skillnaden...