• Nicciz

BIM juli 2019

Startar en tråd för juli. All lycka

BIM lista

4/7

• Svar på tråden BIM juli 2019
  • Anonym (Julia)
    Daphodil skrev 2019-07-13 16:48:26 följande:
    Är du säker på när ägglossning var? Jag plussade just BIM+4, inte minsta streck igår!
    Jag har alltid extrema känningar vid ägglossning men 100% säker kan jag inte vara då jag inte tog något ÄL test, men går via en app som aldrig haft fel när mensen ska komma förutom nu då.. Har också alltid extrem mensvärk och ömma bröst ca 1 vecka innan mensen och nu, ingenting... 

Okej så det finns ännu hopp att det kan bli ett plus :) Får testa imorgon ! 
  • efterfest

Fick mens idag så kört för min del. Men grattis till alla som plussat och lycka till ni andra :) Jag hoppar över till nästa månads tråd!

• Myrkrypet
    Daphodil skrev 2019-07-13 16:38:39 följande:

Vad trist. Har du testat nåt? Mensvärk kan ju vara gravidkänning annars.

Testade imorse och det var blankare än blankast....
  • Millemupp
    Daphodil skrev 2019-07-13 14:16:46 följande:

Jag är gravid! Ni som har läst mina inlägg vet att jag först trodde jag hade en kemisk graviditet, sen att ägglossningen var kraftigt försenad, och till slut fattade noll. Jag förstår fortfarande inte när ägglossning var, men min temp ligger högt och stickan visade ett svagt plus nyss!

Nu hoppas jag att det går vägen, även om jag har låga förväntningar pga ev sent plus...

Grattis! Vilken resa fram och tillbaka det måste ha varit!
  • Millemupp
    Anonym (Julia) skrev 2019-07-13 16:26:51 följande:

Nu är min mens försenad med 3 dagar, har ilningar i magen och känsliga bröstvårtor men det är allt. Kanske lite tröttare än vanligt men inga andra känningar. Testade idag men visade inte ens en skugga till plus och är nu väldigt förvirrad. 

Ska man bara vänta tills imorgon eller på måndag och se om det ändras? Min mens har aldrig varit försenad så är väldigt förvirrad.. Några tips på hur man ska göra?

Har du alltid haft samma antal dagar i cykeln? Har själv märkt att det kan variera lite från månad till månad, och speciellt när man börjat försöka få barn kan det gå lite troll i det. Oavsett så hade jag inte gett upp än! Om du inte fått mens än på måndag så skulle det vara värt med ett test till.
  • Anonym (Julia)
    Millemupp skrev 2019-07-13 17:56:36 följande:
    Har du alltid haft samma antal dagar i cykeln? Har själv märkt att det kan variera lite från månad till månad, och speciellt när man börjat försöka få barn kan det gå lite troll i det. Oavsett så hade jag inte gett upp än! Om du inte fått mens än på måndag så skulle det vara värt med ett test till.
    Jag varierar alltid mellan 28-29 dagar men inga större skillnader sedan jag började hålla koll och har aldrig haft p-piller eller så, så inte heller det som bråkar. 

Håller tummar och tår !! 
  • Daphodil
    Anonym (Julia) skrev 2019-07-13 16:56:06 följande:

Jag har alltid extrema känningar vid ägglossning men 100% säker kan jag inte vara då jag inte tog något ÄL test, men går via en app som aldrig haft fel när mensen ska komma förutom nu då.. Har också alltid extrem mensvärk och ömma bröst ca 1 vecka innan mensen och nu, ingenting... 

Okej så det finns ännu hopp att det kan bli ett plus :) Får testa imorgon ! 

Min app har också varit klockren, - tills denna cykel. Så jag håller tummarna!
  • Anonym (Julia)
    Daphodil skrev 2019-07-13 18:26:48 följande:
    Min app har också varit klockren, - tills denna cykel. Så jag håller tummarna!
    Såg att du plussat ! GRATTIS ! :D Hur många dagar efter BIM plussade du eller plussade du innan ? :) 
  • Daphodil
    Anonym (Julia) skrev 2019-07-13 19:16:14 följande:

Såg att du plussat ! GRATTIS ! :D Hur många dagar efter BIM plussade du eller plussade du innan ? :) 

Jag plussade nu på BIM+4, och misstänker/hoppas att min app beräknat ägglossningen fel.
  • Anonym (macarons)
    Daphodil skrev 2019-07-13 20:35:07 följande:

Jag plussade nu på BIM+4, och misstänker/hoppas att min app beräknat ägglossningen fel.

GRATTIS!! :)

jag har bim idag dock ingen mens ännu. Jag hade tänkt testa imorgon men nu vet jag inte om jag vågar! Jag har som sagt testat på bim-5 och kunde se ett svagt svagt streck. Men vågar inte tro nåt än. Har fortfarande lite illamående och ömmande bröst plus svullen mage.

dyker inte mensen upp imorgon så kanske jag testar på måndag :)
Svar på tråden BIM juli 2019