BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Fick mens idag så kört för min del. Men grattis till alla som plussat och lycka till ni andra :) Jag hoppar över till nästa månads tråd!
Vad trist. Har du testat nåt? Mensvärk kan ju vara gravidkänning annars.
Jag är gravid! Ni som har läst mina inlägg vet att jag först trodde jag hade en kemisk graviditet, sen att ägglossningen var kraftigt försenad, och till slut fattade noll. Jag förstår fortfarande inte när ägglossning var, men min temp ligger högt och stickan visade ett svagt plus nyss!
Nu hoppas jag att det går vägen, även om jag har låga förväntningar pga ev sent plus...
Nu är min mens försenad med 3 dagar, har ilningar i magen och känsliga bröstvårtor men det är allt. Kanske lite tröttare än vanligt men inga andra känningar. Testade idag men visade inte ens en skugga till plus och är nu väldigt förvirrad.
Ska man bara vänta tills imorgon eller på måndag och se om det ändras? Min mens har aldrig varit försenad så är väldigt förvirrad.. Några tips på hur man ska göra?
Jag har alltid extrema känningar vid ägglossning men 100% säker kan jag inte vara då jag inte tog något ÄL test, men går via en app som aldrig haft fel när mensen ska komma förutom nu då.. Har också alltid extrem mensvärk och ömma bröst ca 1 vecka innan mensen och nu, ingenting...
Okej så det finns ännu hopp att det kan bli ett plus :) Får testa imorgon !
Såg att du plussat ! GRATTIS ! :D Hur många dagar efter BIM plussade du eller plussade du innan ? :)
Jag plussade nu på BIM+4, och misstänker/hoppas att min app beräknat ägglossningen fel.