BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Någon som testar med early predictor test mellan 2-4 dagar innan bim men fått negativt, men varit gravid ändå? Testade imorse helt blankt, men känns konstigt för jag har känt mig gravid... såklart det kan vara önsketänk. Men iad någon som har erfarenhet med testa tidigt tester som varit negativa för att sedan få pluss?
Bim -4 och jag börjar få känslan av att det tagit sig. I förgår var det som att dra ner rullgardinen, jag blev såå trött. Igår började brösten svullna och det kommer lite vätska (har inte ammat på 3 år) och inatt vaknade jag av molvärk. Testar inte än dock, lite spännande att bara känna in symptomen men inte riktigt vara säker :)
Hemsk mensvärk/molvärk som strålar ut i benen och ryggen. Blir nog tyvärr inget denna månaden heller.
Ni som försöker - hur håller ni uppe modet och hoppet?
Då är man på ÄL+4 idag. Är ju väldigt tidigt så man vet ju ingenting än. Tiden går så långsamt. Fick bekräftad ÄL via två appar med både ältest och temp så känns bra att ja iaf haft ÄL, vilket jag oroat mig för tidigare. Det enda jag känner just nu är att jag inte riktigt känner igen mig själv och min kropp ballar ur totalt Är extremt seg, frossig och haft magproblem några dar och illamående som fan på kvällarna och det kommer och går. Men kan ha med ibs att göra, är ju fortfarande tidigt så vi får väl se vart det leder denna omgång :) jäkligt hungrig är jag idag iaf! Hur går det för er andra som har några dar efter ÄL eller så? :)
Jag känner med dig. Jag har haft en lång resa, där det tog 8 försök för att bli gravida, för att sen få missfall i v 16. Nu nygravid igen och hoppfull. Men det som höll mitt hopp uppe de där första 8 månaderna (och även efter missfallet) var att tempa, och därmed veta säkert att man prickar ägglossning, samt att testa husmorskurer. Jag är tveksam till att själva preparaten i sig var orsak till graviditeterna, men de gav i alla fall hopp i och med att man tillförde något nytt.
(Förra graviditeten smackade jag på med Bisolvon, Rosenrot och Progesteron. Denna gång munkpeppar och maca. Kanske något att testa för att göra processen lite mindre dyster.)

M augusti 2019
20/8 Fialotta8, Lbem
23/8 FruA2019, haloj
24/8 HannaIsabell, Mybebbe, Blyger
25/8 sockan, yasmir, Planerar2020 (25-28/8), MeAndMyself
26/8 Mathilda999, Mima93, Obalem
27/8 Pyret13, Freya18, Tr0ust, Canary, hoppfull26
28/8 soltroll, joss1234, FrokenF89, lineberg, Glitterpinnar, Felt, Gabby (28-30/8)
31/8 Lady K
Gravid: Mandistoss, Monkan93, Lejoninnan37, missangelface2, RbEken, SisterA, jhms, FH24, Millemupp, Gottegrisen91, VictoriaBerggren, Mmmiam, hundenhubbe, Skrollan94, viljaa, Barnlängtan
Ni som inte plussar på BIM-4. Jag plussade inte för än igår kväll som var BIM -1. Dock kan jag inte tro på detta. Tror så på att jag ska få mens i morgon. Helt overkligt!
Ja :) men inget utslag för än igår kväll. Den CB testet som tar 1 minut visar tydligare än early tycker jag.
Grattis! :) hade du testat med "testa tidigt" tester innan?