BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Hm, det är inte nidblödning? Blöder du mycket?
Nej nej nej.. vänta va!? Nu näe jag gick på toaletten och torkade mig så är det blod! Jag blev helt chockad. Jag ska ha mens om 5 dagar!? Jag som trodde det gick vägen denna månad.. jaha.. Jag antar att jag får dricka i helgen då? ;)
Man kan väl inte blöda nu om man är gravid trots allt? Isf är det väl ett tidigt missfall?
Bim på måndag, plussade svagt på cb early både igår och idag morse, idag även svagt på apotekets egna test (men så SJUKT svagt). Ber till guuuud att det är äkta!! Men säkert inte min tur denna månad.. Efter missfall förra månaden känner jag mig så negativ, vill inte hoppas & bli besviken..
Snälla hjälp mig! Vad betyder detta? Aldrig tagit med dessa. Det är ett plus men ej ifyllt? Bim+2 Och hållt mig 2.5 h, ej morgonkiss alltså. Negativt?

Hej,
Får jag hoppa in här jag med?
Jag är på BIM -6 - BIM-8 och vi försöker få till ett syskon.
Testade igår med ett vanligt gravtest och tycker att de var ett svagt plus. Tänkte vänta och ta ett early i helgen. Hoppas på de bästa :)
Lycka till alla! :)
BIM 28/8 alt 30/8
Snälla hjälp mig! Vad betyder detta? Aldrig tagit med dessa. Det är ett plus men ej ifyllt? Bim+2 Och hållt mig 2.5 h, ej morgonkiss alltså. Negativt?
Det är ett negativt resultat vad jag förstår? Om det skulle vara positivt skulle det vara ifyllt hela pluset. Men om du inte fått din mens än så testa imorgon? :D
Jag fick ett plus på early bim-4 så nu känns det inte bra att det är minus bim+2... även fast jag bara hållt mig 2.5 h, borde ändå va plus.... har ett kvar. Rfsu vanliga. Borde vara två streck där imorgon bitti annars är jag inte gravid denna månad ändå? Bifogar bilden på early.. dedär kan ju inte va spök?
Men vad märkligt. Tycker det där ser alldeles för tydligt ut för att vara spök. Du har inte blödit något?
Jag med.. lite bruna flytningar en gång på toan tidigare idag nr jag torka mig. Får ta imorgon med rfsu (de jag har kvar) och se om det är ett tydligt. Hoppas det var för utspätt nu.. eller nått? Fortfarande alla symtom kvar.