• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • Lbem
    Lbem skrev 2019-08-22 18:31:14 följande:

Nej jag har alltid känt min ägglossning väldigt väl, så jag fattar ingenting

Så himla surt, har haft molvärk och ömma bröstvårtor sedan äl, har känts som mensen ska komma flera dagar men den kommer inte
  • joss1234
    hundenhubbe skrev 2019-08-22 18:14:20 följande:

Börja blöda så tidigt missfall.. hoppar in i septembertråden

Nej va tråkigt :/ lider med dig. Stor kram <3
  • Freya18

Nej :( Skickar massor med styrkekramar. Hjärta
  • Sofiiakarin

Åh stor kram <3
  • Freya18
    Lbem skrev 2019-08-22 18:33:12 följande:
    Så himla surt, har haft molvärk och ömma bröstvårtor sedan äl, har känts som mensen ska komma flera dagar men den kommer inte
    Så känns det för mig också. Är dock inte framme vid BIM än, men nu har det börjat mola på igen. Känns som att mensen ska starta när som helst.
    Vilken ÄL-dag var du på nu igen?
  • Lbem
    Freya18 skrev 2019-08-22 19:04:32 följande:

Så känns det för mig också. Är dock inte framme vid BIM än, men nu har det börjat mola på igen. Känns som att mensen ska starta när som helst.

Vilken ÄL-dag var du på nu igen?

På bim+2
  • Planerar2020

Idag fick jag, vad jag tror var, nidblödning. ÄL +10 eller 11 idag. Trodde nidblödning inträffade mycket tidigare men läste att 7-14 dagar efter ÄL är normalt så nu har jag åter fått hopp.

Med mina två söner fick jag aldrig någon nidblödning så trodde att jag fick mens idag men bara lite rosa slemmig flytning.

Har sedan förra torsdagen haft molvärk dagligen precis som mensvärk. Så nu håller jag tummarna. BIM måndag eller tisdag. Hittills är alla gravtest negativa.

• Anonym (Barnlängtan)

Äähh! Tog detta nyss. Kan den lura mig?

• Tr0ust
    Planerar2020 skrev 2019-08-22 20:39:46 följande:

Idag fick jag, vad jag tror var, nidblödning. ÄL +10 eller 11 idag. Trodde nidblödning inträffade mycket tidigare men läste att 7-14 dagar efter ÄL är normalt så nu har jag åter fått hopp.

Med mina två söner fick jag aldrig någon nidblödning så trodde att jag fick mens idag men bara lite rosa slemmig flytning.

Har sedan förra torsdagen haft molvärk dagligen precis som mensvärk. Så nu håller jag tummarna. BIM måndag eller tisdag. Hittills är alla gravtest negativa.

Du hade bara en flygning jag blöder :( dock inte så mycket. Men vi får se ! :) jag är på ÄL 12 tror jag, idag. Någon mer som har haft nidblödning?
Svar på tråden BIM augusti 2019