BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Nej jag har alltid känt min ägglossning väldigt väl, så jag fattar ingenting
Börja blöda så tidigt missfall.. hoppar in i septembertråden
Så känns det för mig också. Är dock inte framme vid BIM än, men nu har det börjat mola på igen. Känns som att mensen ska starta när som helst.
Vilken ÄL-dag var du på nu igen?
Idag fick jag, vad jag tror var, nidblödning. ÄL +10 eller 11 idag. Trodde nidblödning inträffade mycket tidigare men läste att 7-14 dagar efter ÄL är normalt så nu har jag åter fått hopp.
Med mina två söner fick jag aldrig någon nidblödning så trodde att jag fick mens idag men bara lite rosa slemmig flytning.
Har sedan förra torsdagen haft molvärk dagligen precis som mensvärk. Så nu håller jag tummarna. BIM måndag eller tisdag. Hittills är alla gravtest negativa.
Äähh! Tog detta nyss. Kan den lura mig?

Idag fick jag, vad jag tror var, nidblödning. ÄL +10 eller 11 idag. Trodde nidblödning inträffade mycket tidigare men läste att 7-14 dagar efter ÄL är normalt så nu har jag åter fått hopp.
Med mina två söner fick jag aldrig någon nidblödning så trodde att jag fick mens idag men bara lite rosa slemmig flytning.
Har sedan förra torsdagen haft molvärk dagligen precis som mensvärk. Så nu håller jag tummarna. BIM måndag eller tisdag. Hittills är alla gravtest negativa.
Ni som har BIM runt 28/8 när tänkte ni testa? :)