BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Okej. Jag är själv testoman så jag slänger skit mycket pengar på test haha.
Jag har varit gravid 4 gånger.. har plussat på 3 graviditeter efter bim 1 innan BIM då jag f8ck ett tidigt missfall. Jag har 2 flickor idag
Har du några barn?
Vad är orsakerna till försenad mens? Tog negativt test igår. Är på bim +2 och haft molvärk sedan äl o det bara fortsätter men ingen mens
Hoppar till BIM september då min mens kom förtidigt enligt tidigare cyklar.
Lycka till alla andra :) <3
Jag var med här i början av tråden men hoppade av då jag inte blev klok på min cykel... men så hittade jag min gamla app som ja använde för något år sedan för att följa mensen och VIPS så förstod jag hur de hela låg till!
Så nu trooor jag att BIM är 26/8!
Känner av en del molvärk/stickningar i tjejmagen, metallsmak i munnen som när jag år väldigt törstig (fast jämt) och tröttttthet.
Jag har inte koll på er andra men jag läser gladeligen ikapp er som finna kvar i gruppen! Heja :D
Jag var med här i början av tråden men hoppade av då jag inte blev klok på min cykel... men så hittade jag min gamla app som ja använde för något år sedan för att följa mensen och VIPS så förstod jag hur de hela låg till!
Så nu trooor jag att BIM är 26/8!
Känner av en del molvärk/stickningar i tjejmagen, metallsmak i munnen som när jag år väldigt törstig (fast jämt) och tröttttthet.
Jag har inte koll på er andra men jag läser gladeligen ikapp er som finna kvar i gruppen! Heja :D
Jag har BIM idag. Testade faktiskt svagt positivt redan på måndag (och en gång till på tisdag, då jag måste dubbelkolla) med ett ?Testa tidigt?-test.
Vågade inte bara sitta och vänta på eventuell mens idag, så jag testade nu en tredje gång imorse, denna gång med ett vanligt test. Ser ännu bra ut! :)

Hoppas så att det här går vägen!!! :)
Åh vad roligt. När trodde du att du hade BIM?
Hoppas!
Jag har BIM idag. Testade faktiskt svagt positivt redan på måndag (och en gång till på tisdag, då jag måste dubbelkolla) med ett ?Testa tidigt?-test.
Vågade inte bara sitta och vänta på eventuell mens idag, så jag testade nu en tredje gång imorse, denna gång med ett vanligt test. Ser ännu bra ut! :)
Alltså jag har analyserat mitt test nu från imorses ... Jag tycker mig fan kunna se ett svagt svagt svagt streck !? :O alltså man måste verkligen vinkla åt alla håll och kanter & har tagit isär det osv! Hahahaha jag blir galen på detta. Det är säkert bara spökstreck!
Men jag har inga mer test nu (early) förhoppningsvis kommer de imorgon. Ska jag kissa i en mugg i morgon bitti och ställa det i kylen eller vad är bäst? Jag antar att paketet kommer på eftermiddagen osv :)
Plussar jag inte i morgon ska jag fan köpa bubbel & rosévin ! Haha! Och äta sushi för det kan man ju inte äta sen är man är preggo (lax Alltså)