BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Och jag har fått lite bruna flytningar. Har haft det med förra utan att det var något men med lite mensvärk och såna flytningar nu i början blir man ju orolig... är också på semester så det suger ju.... om jag skulle ta ett graviditetstest nu (inte gjort sen de svaga) kan de visa om det är början på missfall? Strecket borde bevara starkt men är det svagt ser man ju.. men kan de va de så tidigt?
Alltså jag har analyserat mitt test nu från imorses ... Jag tycker mig fan kunna se ett svagt svagt svagt streck !? :O alltså man måste verkligen vinkla åt alla håll och kanter & har tagit isär det osv! Hahahaha jag blir galen på detta. Det är säkert bara spökstreck!
Men jag har inga mer test nu (early) förhoppningsvis kommer de imorgon. Ska jag kissa i en mugg i morgon bitti och ställa det i kylen eller vad är bäst? Jag antar att paketet kommer på eftermiddagen osv :)
Plussar jag inte i morgon ska jag fan köpa bubbel & rosévin ! Haha! Och äta sushi för det kan man ju inte äta sen är man är preggo (lax Alltså)
Och jag har fått lite bruna flytningar. Har haft det med förra utan att det var något men med lite mensvärk och såna flytningar nu i början blir man ju orolig... är också på semester så det suger ju.... om jag skulle ta ett graviditetstest nu (inte gjort sen de svaga) kan de visa om det är början på missfall? Strecket borde bevara starkt men är det svagt ser man ju.. men kan de va de så tidigt?
Nej nej nej.. vänta va!? Nu näe jag gick på toaletten och torkade mig så är det blod! Jag blev helt chockad. Jag ska ha mens om 5 dagar!? Jag som trodde det gick vägen denna månad.. jaha.. Jag antar att jag får dricka i helgen då? ;)
Man kan väl inte blöda nu om man är gravid trots allt? Isf är det väl ett tidigt missfall?
Nä, vad jobbigt. :/ Väntan är ju så hemsk, när man inte vet om blödningen är någonting dåligt.
När tog du senaste testet?
Nej nej nej.. vänta va!? Nu näe jag gick på toaletten och torkade mig så är det blod! Jag blev helt chockad. Jag ska ha mens om 5 dagar!? Jag som trodde det gick vägen denna månad.. jaha.. Jag antar att jag får dricka i helgen då? ;)
Man kan väl inte blöda nu om man är gravid trots allt? Isf är det väl ett tidigt missfall?
Bim på måndag, plussade svagt på cb early både igår och idag morse, idag även svagt på apotekets egna test (men så SJUKT svagt). Ber till guuuud att det är äkta!! Men säkert inte min tur denna månad.. Efter missfall förra månaden känner jag mig så negativ, vill inte hoppas & bli besviken..
Märkligt! Samma BIM 27 och båda började blöda idag på fel dag. Kan ju vara så att ägget befruktades men aldrig fäste.. Jaja blir väl några glas imorgon efter första jobbveckan efter semester :)!