• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • hundenhubbe

Och jag har fått lite bruna flytningar. Har haft det med förra utan att det var något men med lite mensvärk och såna flytningar nu i början blir man ju orolig... är också på semester så det suger ju.... om jag skulle ta ett graviditetstest nu (inte gjort sen de svaga) kan de visa om det är början på missfall? Strecket borde bevara starkt men är det svagt ser man ju.. men kan de va de så tidigt?

• Freya18
    Tr0ust skrev 2019-08-22 11:22:58 följande:

Alltså jag har analyserat mitt test nu från imorses ... Jag tycker mig fan kunna se ett svagt svagt svagt streck !? :O alltså man måste verkligen vinkla åt alla håll och kanter & har tagit isär det osv! Hahahaha jag blir galen på detta. Det är säkert bara spökstreck!

Men jag har inga mer test nu (early) förhoppningsvis kommer de imorgon. Ska jag kissa i en mugg i morgon bitti och ställa det i kylen eller vad är bäst? Jag antar att paketet kommer på eftermiddagen osv :)

Plussar jag inte i morgon ska jag fan köpa bubbel & rosévin ! Haha! Och äta sushi för det kan man ju inte äta sen är man är preggo (lax Alltså)

Lax går bra att äta om den är färsk eller har varit fryst innan. Men jag skulle undvika odlad lax av andra skäl. Innehåller en del gifter och antibiotika. Inte så bra och få i sig som gravid.
  • Freya18
    hundenhubbe skrev 2019-08-22 11:23:34 följande:

Och jag har fått lite bruna flytningar. Har haft det med förra utan att det var något men med lite mensvärk och såna flytningar nu i början blir man ju orolig... är också på semester så det suger ju.... om jag skulle ta ett graviditetstest nu (inte gjort sen de svaga) kan de visa om det är början på missfall? Strecket borde bevara starkt men är det svagt ser man ju.. men kan de va de så tidigt?

Nä, vad jobbigt. :/ Väntan är ju så hemsk, när man inte vet om blödningen är någonting dåligt.

När tog du senaste testet?
  • Tr0ust

Nej nej nej.. vänta va!? Nu näe jag gick på toaletten och torkade mig så är det blod! Jag blev helt chockad. Jag ska ha mens om 5 dagar!? Jag som trodde det gick vägen denna månad.. jaha.. Jag antar att jag får dricka i helgen då? ;)

Man kan väl inte blöda nu om man är gravid trots allt? Isf är det väl ett tidigt missfall?

• hundenhubbe
    Freya18 skrev 2019-08-22 11:56:42 följande:

Nä, vad jobbigt. :/ Väntan är ju så hemsk, när man inte vet om blödningen är någonting dåligt.

När tog du senaste testet?

Ja hemsk! Tog senaste bim-4. Tog ett nyss med rfsu men råkade bara doppa 7 sek, såg sen de var 15 och fick ett väldigt väldigt svagt. Sen hade jag missat för ca 50 min Sen... så köpte lite fler och ska ta ett efter jag hållt mig i minst 4 h! Bim+2 och såg jag tydliht på bim-4 borde det vara mkt starkare nu.. även fast jag doppa för kort känns det oroväckande att strecket var så svagt. Inget brunt då jag gick på toa nyss
  • Tazzme
    Obalem skrev 2019-08-22 10:21:52 följande:
    Grattis! Och lycka till :D
    joss1234 skrev 2019-08-22 10:59:09 följande:
    Åh grattis!! Denna månaden har varit helt galet många som plussar!! Hoppas man själv blir en av dom i slutet på månaden!
    Tackar! :)

Får hoppas att det är många fler som plussar ännu, så kan vi börja följas åt hur det går sen :)

• EllaLo
    Tr0ust skrev 2019-08-22 12:20:08 följande:

Nej nej nej.. vänta va!? Nu näe jag gick på toaletten och torkade mig så är det blod! Jag blev helt chockad. Jag ska ha mens om 5 dagar!? Jag som trodde det gick vägen denna månad.. jaha.. Jag antar att jag får dricka i helgen då? ;)

Man kan väl inte blöda nu om man är gravid trots allt? Isf är det väl ett tidigt missfall?

Märkligt! Samma BIM 27 och båda började blöda idag på fel dag. Kan ju vara så att ägget befruktades men aldrig fäste.. Jaja blir väl några glas imorgon efter första jobbveckan efter semester :)!
  • Glitterpinnar

Bim på måndag, plussade svagt på cb early både igår och idag morse, idag även svagt på apotekets egna test (men så SJUKT svagt). Ber till guuuud att det är äkta!! Men säkert inte min tur denna månad.. Efter missfall förra månaden känner jag mig så negativ, vill inte hoppas & bli besviken..

• Glitterpinnar
    Tr0ust skrev 2019-08-22 12:20:08 följande:

Hm, det är inte nidblödning? Blöder du mycket?
  • Tr0ust
    EllaLo skrev 2019-08-22 13:48:32 följande:

Märkligt! Samma BIM 27 och båda började blöda idag på fel dag. Kan ju vara så att ägget befruktades men aldrig fäste.. Jaja blir väl några glas imorgon efter första jobbveckan efter semester :)!

Jag ska med dricka i helgen! Haha
Svar på tråden BIM augusti 2019