LLW skrev 2019-09-30 17:58:10 följande:
Neeej :( åh jag beklagar verkligen, fy vad tungt! Ska du göra ett vul till om ett tag eller vad säger läkarna?
Jag blev gravid i juni och gjorde vul i vecka 8, då såg dom hinnsäck men inget foster. Den smärtan och sorgen vi gick igenom önskar jag ingen, någonsin! Vi hade då lyckats på vår tredje ivf, efter nästan tre års försök. Hade också starkare och starkare symtom, och Clearblue digital ökade varje vecka.
Massor styrkekramar till dig, jag hoppas du får stöd och hjälp att ta dig igenom det här. Jag fick en kuratorkontakt på kvinnokliniken som har varit guld. Kan verkligen rekommendera om möjligheten finns hos er <3
Vad tråkigt att höra att du också gått igenom det, det är verkligen hemskt, lurad av sin egen kropp! nu var det vårat första försök, dom satte in 2 halvkassa embryon, inget till frysen, så vi trodde inte ens att vi skulle plussa. Så långt gick det tydligen bra vilket i sig är positivt men herregud vad tungt det är.
Jag ska tillbaka om en vecka på ett nytt VUL. Hur gick det till för dig? kom blödningen igång av sig själv? bara det känns ju fruktansvärt, att bara gå och vänta på att börja blöda, att inte veta när det händer.