Jooosen skrev 2019-09-30 21:01:17 följande:
Jag är helt med. Kluven det där med träning. Iomed att ja inte kommer sätta tillbaka något förrän om ganska lång tid så kommer jag försöka starta igen med träning. Jag kom igång så bra efter sommaren så vill hålla i. Promenader o simning låter oxå jättebra! Kommer du göra något annorlunda efter denna insättning? Hur har du gjort med tex kaffe? Jag är skeptisk till att sånna saker påverkar men tillslut vill man ju prova det mesta...
Vet inte om jag kommer göra något annorlunda, förutom medicinerna då. Får trombyl, kortison och intralipid, plus att jag tar prasteron och levaxin redan. Vandrade medicinfabrik. Det känns bra att få extra mediciner men samtidigt läskigt. Om det inte fungerar med all denna hjälp, kommer det då någonsin fungera? Många tankar nu medan jag sitter i väntrummet... det blir återföring iallafall, pust! Nu återstår att se hur många som klarat sig..
Kaffe dricker jag inte så behöver inte sluta, haha! Men kommer se till att äta mer hälsosamt och verkligen få i mig ordentligt med grönsaker. Leva som gravid typ?
Hur går det med snusandet? Har du lyckats sluta? Och har dom hört av sig från kliniken ang hur många som blivit befruktade??