BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Stort grattis! Håller tummarna för att det går vägen den här gången. Har också två missfall bakom mig från i år, ett MA i maj och ett tidigt missfall i oktober. Förhoppningsvis vill det sig hela vägen den här gången. Har du några symtom?
Tjenare gänget!
Jag joinar er. Beräknad bf 10 aug. Vårat första barn tillsammans (min man har ett sedan tidigare förhållande som bor med oss på heltid).
Vi har "inte skyddat oss" på 2 år (hade nästan ingen ÄL förra året) men är dryga 10 månader sedan vi började försöka på riktigt. Sååååå glad och nervös.
Tack! Och detsamma :) det är hemskt att gå igenom både missfall och ma, varit med om både tidiga missfall och senare ma och jag önskar verkligen ingen det! Den här gången måste det ju bara fungera :)
Ja jag känner molvärk, mår illa och är sjukligt trött. Får typ tvinga i mig mat och tvinga mig ur sängen på morgonen :) sen är ju humöret lagom svajigt, väldigt nära till både irritation och gråt :) själv då?
Håller med dig! Det är inget man önskar att någon ska behöva gå igenom. Jag håller tummarna, för oss båda. Jag har som du molvärk, ömma bröst och diffust illamående på förmiddagarna. Känner mig rätt trött, men tänker att det är en kombo av vintermörkret och mycket jobb också.
Plusade imorse, svagt på stickan men clearblue digital visade gravid 1-2 :)
Trolig bf ca 16 augusti.
Har en dotter snart 15 månader. Så spännande med syskon! Kan inte riktigt tro det ännu men vi är så glada. Visste inte riktigt hur länge vi skulle få vänta denna gången.
Jag skulle också gärna vilja vara med i facebookgruppen. Ska läsa lite i tråden och se om jag hittar hur jag gör :)
Grattis till alla! Så spännande och kul.
Är det någon som ha bivit väldigt illamående än? När drar det igång tro?
Plussade igår, gick igenom ett MA i Augusti ( som upptäcktes på KUB.. blä) men vågar hoppas än en gång :)
Inget illamående här, bara molvärk och trött. Förra graviditeten mådde jag inte illa alls. Hoppas jag klarar mig denna gången också :)