BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Gravid 6+0 idag
Har gjort 5 ivf och en äggdonation. Inget plus.
Helt plötsligt kom ett + på naturlig väg.
Fattar knappt det.
Bf 12 aug
Vecka 6+1 här. Sen några dagar mår jag såååå illa. Speciellt på morgonen men det hänger typ med hela dagen. Har köpt åksjukearmband men vetifan om det hjälper. Tips? Kanske borde köpa tabletter på apoteket istället...
Gravid och jag trooor att det är BF augusti, om inte Sept, då jag lyckats bli gravid med ÄL på dag 5 i cykeln. Jag fick ett missfall vid midsommar i år så hoppas lite försiktigt, men är ändå glad och förväntansfull!
Minn första barn med min sambo, men har en fantastisk dotter på snart 6 år sedan innan och en bonus på snart 12.
Jag hänger på er!
Hoppar in här då jag plussade igår! :D kollat med gravid appen som säger BF 19 augusti 2020, men vet att det är lite fel då jag fick min ägglossning på cykeldag 26... 11 dagar försent... men men jag är överlycklig att det tog sig då vi har försökt sedan i somras efter 2 jobbiga missfall.

Jag ska på VUL på måndag, kollade i onsdags men då såg de inget, antagligen för tidigt. Mätte hcg i onsdags och fredags och då hade det mer än dubblats. Håll tummarna ?????
Hej! Tog ett testa tidigt i torsdags och onsdags som visade pos. Tog digitalt igår som visade neg (ej morgonurin). Tog detta från RFSU idag, såg streck inom tidsramen. Tror ni det blev neg på digitalt för att det var för tidigt? Dom tidiga visade solklart plus.

Plussade igår och hoppar in här! Enligt gravidappen är BF i slutet på aug. Det är min första graviditet så det känns jättekul och märkligt och lite läskigt! Nu vill jag mest att veckorna ska gå och att det inte sker nåt missfall. Har hört om många som fått det så den oron finns... Hoppas verkligen det går bra!
BF 14 August :)
Är så orolig att det inte ska gå bra.
Har ömma bröst som är något större. Kissar mer än vad jag brukar. "mensliknande" värk till och från. Har dålig aptit vissa dagar.
Plussade igår, Första, mår jätte illa och mensvärk när jag går på toa ???? hur ska detta gå