• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • NathalieAtlanta
    LinneaM93 skrev 2019-12-16 17:36:47 följande:

Är det någon annan som har minskad molvärk i v.7? Är så rädd för mf igen :( känner kanske ett stick om dagen just nu om ens det... :(

Hej! Jag har minskad molvärk och är i v.7, tror inte det är någon fara :)
  • Pomperipossa85
    Är i 4+ nu
    Haft 1 missfall + utomkvedshavandeskap för runt 11 månader sen Gråter
    Så denna gång håller vi tummarna att allt går bra..
    Har en dotter som är 13.
  • LinneaM93
    NathalieAtlanta skrev 2019-12-17 19:00:36 följande:

Hej! Jag har minskad molvärk och är i v.7, tror inte det är någon fara :)

Skönt att höra! Tack :)
  • LinneaM93
    sigge1235 skrev 2019-12-17 22:00:08 följande:

Någon mer som har värk i ländryggen från och till?

Yes! Jag :)
  • Anx123456

Idag var vi på ultraljud! Vecka 6+6! Var så nervös men ett pumpande hjärta hittades! Äntligen lite lättnad!

Fick ett ma i början av året så har varit så orolig

• Anonym (Hejåhå)

Jag tror jag har bf augusti 2020
  • NathalieAtlanta
    Anx123456 skrev 2019-12-18 10:50:12 följande:

Idag var vi på ultraljud! Vecka 6+6! Var så nervös men ett pumpande hjärta hittades! Äntligen lite lättnad!

Fick ett ma i början av året så har varit så orolig

Åh varför fick ni ett ultraljud så tidigt? (om du inte vill svara på det förstår jag självklart)
  • amandamandy94

Jag plussade imorse!!!! Slutade med Yasminelle September 2018 och har fått mer än 15 negativa resultat sedan dess... Jag kan tillägga att jag har PCOS och därför haft svårt att bli gravid/få ägglossning. Min mens har varit väldigt oregelbunden sen jag slutade med p piller. Hade för några veckor sen tappat hoppet om att bli gravid då det gått över 1 år. Men idag fick jag äntligen gravid 3+ på Clearblue ?? Min senaste mens började 23 oktober, men eftersom den är så oregelbunden vet jag inte när jag hade ägglossning. Så jag kan vara allt mellan 5-9 veckor gravid? Grattis till alla ni som också plussat! Och till er som ännu inte plussat/försökt under en lång tid - det kommer att gå för er!!

• amandamandy94

Jag plussade imorse!!!! Slutade med Yasminelle September 2018 och har fått mer än 15 negativa resultat sedan dess... Jag kan tillägga att jag har PCOS och därför haft svårt att bli gravid/få ägglossning. Min mens har varit väldigt oregelbunden sen jag slutade med p piller. Hade för några veckor sen tappat hoppet om att bli gravid då det gått över 1 år. Men idag fick jag äntligen gravid 3+ på Clearblue ?? Min senaste mens började 23 oktober, men eftersom den är så oregelbunden vet jag inte när jag hade ägglossning. Så jag kan vara allt mellan 5-9 veckor gravid? Grattis till alla ni som också plussat! Och till er som ännu inte plussat/försökt under en lång tid - det kommer att gå för er!!

Svar på tråden BF augusti 2020