• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • Anonym (Hejåhå)

Stegring sen igår. De jag tog nu e längst ner!! Gravid på första försöket efter utomkvedsskap i oktober.
  • Anonym (Hejåhå)

Bilderna blir så dåliga här så det otroligt!!

• MsSuzyLee
    solkakan skrev 2019-12-18 23:14:40 följande:

Jag är också gravid :D

Men ååh vad kul!! GRATTIS till dig också! :D
  • MammaS4

Hej hej!

Jag plussade igår på äl+9 så jag ska bli fyrbarnsmamma, någon fler som väntar sitt fjärde eller kanske mer?

• NathalieAtlanta
    Jooosen skrev 2019-12-18 22:08:59 följande:

Plussade i fredags den trettonde haha! Efter 2,5 års kämpande och några ivf tog det sig äntligen. Fick gravid 3+ imorse. Så skönt!! Vecka 5+5 idag och första vul 27/12 då i vecka 7+0. Bf 13 aug! Någon annan som ligger lika? :)

Jag ligger lika! Tror jag har bf 11e Augusti!
  • Julen2

Hej alla blivande mammor, jag har bf 9 augusti. Det är mitt och min mans första barn och jag är supernervös. Har haft två missfall tidigare så vågar knappt tro att det är sant. Men jag tycker det är jättetrevligt med den här gruppen där vi kan följa varandra :) Är också 30+

• sigge1235

Egentligen tror jag att jag hade äl mycket senare än uppskattat och med förra barnet gick jag över 2 v så jag är ganska säker på att håller detta hela vägen så blir det nog bebis i september och inte augusti. Ska man hänga i denna gruppen ändå? ????

• Anx123456
    NathalieAtlanta skrev 2019-12-18 17:02:34 följande:

Åh varför fick ni ett ultraljud så tidigt? (om du inte vill svara på det förstår jag självklart)

Jag har haft problem med värk på äggstockarna så kontaktade ungdomsmottagningen för några månader och fick tid för en gynekologisk undersökning den 18 december. Jag hann bli gravid där i mellan och tog mitt tillfälle att se bebis samtidigt!

Supermysigt att se det lilla hjärtat slå
  • Polly1981

Gravid 6+0 idag

Har gjort 5 ivf och en äggdonation. Inget plus.

Helt plötsligt kom ett + på naturlig väg.

Fattar knappt det.

Bf 12 aug

• Ccavell

Hej!

Jag plussade för två dagar sen (och igen igår pga svårt att tro det). Tog ut min spiral i oktober 2018 och det här är första plusset vi fått. Bf borde enligt mina uträkningar bli i slutet på augusti om allt går vägen, så jag hoppar in här!

Svar på tråden BF augusti 2020