BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Gravid 6+0 idag
Har gjort 5 ivf och en äggdonation. Inget plus.
Helt plötsligt kom ett + på naturlig väg.
Fattar knappt det.
Bf 12 aug
Hoppar in här då jag plussade idag. Bf 30 augusti om det går som planerat :)
Jag plussade 10/12, på självaste Nobeldagen! ???? Med ett Bf den 12/8, på sambons födelsedag ???? Jag har en dotter sedan tidigare (och tidigare förhållande) på 6 år men sambon har inga barn, så allt känns såå härligt! Jag är i v 7 nu och mår ändå relativt bra, hoppas även ni får må bra!! ????
Hej, går gärna med i fb gruppen ska jag söka in själv eller lägger ngn till mig? Va heter gruppen? Jag har en son på 5 månader och va inte tänkt att jag skulle bli gravid nu haha men men... Kämpat i flera år på första nu krävdes det endast ett samlag ????
Hej, går gärna med i fb gruppen ska jag söka in själv eller lägger ngn till mig? Va heter gruppen? Jag har en son på 5 månader och va inte tänkt att jag skulle bli gravid nu haha men men... Kämpat i flera år på första nu krävdes det endast ett samlag ????
Hoppar in här då jag plussade idag. Bf 30 augusti om det går som planerat :)
Egentligen tror jag att jag hade äl mycket senare än uppskattat och med förra barnet gick jag över 2 v så jag är ganska säker på att håller detta hela vägen så blir det nog bebis i september och inte augusti. Ska man hänga i denna gruppen ändå? ????
Har ringt barnmorska idag och bokat tid. Det känns ju nästan som på riktigt nu!
Går det fortfarande att gå med i facebookgruppen? Vem är det man ska skriva till i så fall?
Plussade i förrgår. Oplanerat, spännande och läskigt. Har mist 6 ggr mellan mina två döttrar. Så är rädd för hur det här går. Jag ammar min ettåring, så vi tänkte ju att det nog var säkert att ha lite kul vuxentid. Känns inte sjysst mot jobbet, men... vad gör man. BF runt 22 Aug om det håller.
Jag tog ett test eftersom mensen var 5 dagar sen...