• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • Zebran89
    Fråntretillfyra skrev 2019-12-21 21:25:10 följande:

Är med i 5+1 på julafton :D hur ska ni berätta?

Kul! Har köpt strumpor i strl 10-12 o lagt inlindade i en fin presentpåse. Du då?
  • Mjoa
    Fråntretillfyra skrev 2019-12-21 19:25:22 följande:

Är det någon här som tänkt berätta om graviditeten i jul för släkten? Vilken vecka är ni i då? :)

Ska lägga en nöt i en presentask (som visar hur stort embryot är) åså skriva ett rim hade vi tänkt.
  • Fråntretillfyra
    Zebran89 skrev 2019-12-21 21:29:32 följande:

Kul! Har köpt strumpor i strl 10-12 o lagt inlindade i en fin presentpåse. Du då?

Roligt :D våra föräldrar vet redan men funderar på att ha ett gravidtest eller t.ex små strumpor i julklappsspelet haha
  • Fråntretillfyra
    Mjoa skrev 2019-12-21 21:49:22 följande:

Ska lägga en nöt i en presentask (som visar hur stort embryot är) åså skriva ett rim hade vi tänkt.

Rolig idé. Vilken vecka är du i på julafton?
  • liloma

Vilka vitaminer äter ni (om ni äter)? Har ätit och äter fortfarande apoteket kvinna men tänkte jag skulle byta till gravid nu? Äter ni omega 3 eller nåt annat tillskott också? 

• Mjoa
    Fråntretillfyra skrev 2019-12-22 08:28:03 följande:

Rolig idé. Vilken vecka är du i på julafton?

Bara i vecka 5+5 :)
  • Anonym (tredjegången)

Plussade 10/12, så nu hoppas vi på tredje gången gillt! Haft två tuffa år med två MA, det senaste i somras.. Så hoppas nu då. Lite svårt dock att tro på det förrän vi fått mer bekräftat att det kommer bli ett barn och inte bara en hinnsäck som är tom.. 

• Ccavell
    liloma skrev 2019-12-22 12:13:13 följande:

Vilka vitaminer äter ni (om ni äter)? Har ätit och äter fortfarande apoteket kvinna men tänkte jag skulle byta till gravid nu? Äter ni omega 3 eller nåt annat tillskott också? 

Jag äter Mitt Val Kvinna, två tabletter om dagen. Ska på första träffen med BM 30/12 och tänkte fråga då hur jag ska fortsätta. Men fortsätter med dessa tills då.
  • fie86

Grattis till alla pluss!

Här är en till som plussade idag på bim +3, nionde försöket - så glada.

Finns det någon hemlig facebook-grupp att gå med i?

• Zebran89
    liloma skrev 2019-12-22 12:13:13 följande:

Äter bara folsyra nu framtill v 12.
Svar på tråden BF augusti 2020