BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Är med i 5+1 på julafton :D hur ska ni berätta?
Är det någon här som tänkt berätta om graviditeten i jul för släkten? Vilken vecka är ni i då? :)
Kul! Har köpt strumpor i strl 10-12 o lagt inlindade i en fin presentpåse. Du då?
Ska lägga en nöt i en presentask (som visar hur stort embryot är) åså skriva ett rim hade vi tänkt.
Vilka vitaminer äter ni (om ni äter)? Har ätit och äter fortfarande apoteket kvinna men tänkte jag skulle byta till gravid nu? Äter ni omega 3 eller nåt annat tillskott också?
Rolig idé. Vilken vecka är du i på julafton?
Plussade 10/12, så nu hoppas vi på tredje gången gillt! Haft två tuffa år med två MA, det senaste i somras.. Så hoppas nu då. Lite svårt dock att tro på det förrän vi fått mer bekräftat att det kommer bli ett barn och inte bara en hinnsäck som är tom..

Vilka vitaminer äter ni (om ni äter)? Har ätit och äter fortfarande apoteket kvinna men tänkte jag skulle byta till gravid nu? Äter ni omega 3 eller nåt annat tillskott också?
Grattis till alla pluss!
Här är en till som plussade idag på bim +3, nionde försöket - så glada.
Finns det någon hemlig facebook-grupp att gå med i?