• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • Lili158
    Anonym (Fråga) skrev 2019-12-29 21:46:48 följande:

Skriver med anonymt nick men är i v.7 och har innan första barnet haft flera missfall samt blödning strax innan bim och framåt (1 v inte efter det peppar peppar) i denna graviditet. Osäker om jag vågar ha sex men vill samtidigt helst inte va utan i 9 mån. Ni som haft missfall och/eller blödning, vågar ni ha sex? Ska man vänta efter en viss vecka? Vet någon i vilka situationer läkare avråder från sex i graviditet?

Var på möte på sjukhuset i vecka 5. Sex är helt lugnt under hela grav :) Sen har jag själv ännu ingen lust. Men skulle lusten falla på så bara att köra enligt bm.
  • Myselfandi
    Anonym (Fråga) skrev 2019-12-29 21:46:48 följande:

Skriver med anonymt nick men är i v.7 och har innan första barnet haft flera missfall samt blödning strax innan bim och framåt (1 v inte efter det peppar peppar) i denna graviditet. Osäker om jag vågar ha sex men vill samtidigt helst inte va utan i 9 mån. Ni som haft missfall och/eller blödning, vågar ni ha sex? Ska man vänta efter en viss vecka? Vet någon i vilka situationer läkare avråder från sex i graviditet?

Jag har ett MA och ett MF bakom mig i år. Jag har börjat blöda ca 1 vecka efter BIM. Var helt säker på missfall den här gången också men i 6+3 såg vi ett hjärta ticka. Jag vågar inte ha sex. Jag tror inte att det påverkar graviditeten, men är orolig för att blödningen ska tillta, och blödningarna oroar mig. Vi kommer vänta med sex tills allt känns lugnare.
  • hundenhubbe

Alla dom ill vara med i Facebook gruppen måste skicka en vänförfrågan till Ida funseth,Östersund! Så bjuder jag in

• Rosafluff4

Hej! Jag vill gärna vara med i en Facebook grupp! Finns det uppdelat för olika delar av Sverige eller alla är i samma?

Hur blir jag tillagd? :)

• Zebran89
    Rosafluff4 skrev 2019-12-30 09:36:34 följande:

Hej! Jag vill gärna vara med i en Facebook grupp! Finns det uppdelat för olika delar av Sverige eller alla är i samma?

Hur blir jag tillagd? :)

Det står ju precis ovanför din fråga?
  • Rosafluff4
    Zebran89 skrev 2019-12-30 10:08:48 följande:

Det står ju precis ovanför din fråga?

Gör det? Ser inget om det finns grupper för olika delar av landet! Skriv gärna vilket nummer på inlägget så jag lättare hittar!
  • hannis12345

Vilken vecka är du i?

Man kan blöda mellanblödningar - rätt vanligt fram till v 14.

Gjorde det med mitt första barn.

Mer klumpar o tjock blod man kan vara lite vaksam på..

Marina09 skrev 2019-12-30 10:09:09 följande:

Gick och kissade nu och blödde. Panik! Vad ska jag göra. Sån ångest! 

• hannis12345

Vilken vecka är du i?

Man kan blöda mellanblödningar - rätt vanligt fram till v 14.

Gjorde det med mitt första barn.

Mer klumpar o tjock blod man kan vara lite vaksam på..

Marina09 skrev 2019-12-30 10:09:09 följande:

Gick och kissade nu och blödde. Panik! Vad ska jag göra. Sån ångest! 

• Rosafluff4

Finns det någon mer från skåne här? Hade varit roligt att följas åt med någon i närheten :)

Svar på tråden BF augusti 2020